5 januari 2015 #21 P Puur Registered User briljant man.....hoop werk maar ook hoop plezier van.....vind ze alle 4 gaaf maar de laatste was de beste vond ik.......
briljant man.....hoop werk maar ook hoop plezier van.....vind ze alle 4 gaaf maar de laatste was de beste vond ik.......
5 januari 2015 #23 A AWG Registered User zoals gewoonlijk mooi bedacht en fantastisch uitgevoerd.:happy: een echte liefhebber van aparte dingen maken.:hehe!:
zoals gewoonlijk mooi bedacht en fantastisch uitgevoerd.:happy: een echte liefhebber van aparte dingen maken.:hehe!:
5 januari 2015 #24 GMP82 Zilveren Member Iedereen bedankt voor de leuke reacties! Tis me zelf erg goed bevallen en absoluut voor herhaling vatbaar! Al blijven de effectmogelijkheden wat beperkt, maar dat mag de pret niet drukken. De "raderen" draaien in ieder geval alweer volle toeren ;-)
Iedereen bedankt voor de leuke reacties! Tis me zelf erg goed bevallen en absoluut voor herhaling vatbaar! Al blijven de effectmogelijkheden wat beperkt, maar dat mag de pret niet drukken. De "raderen" draaien in ieder geval alweer volle toeren ;-)
6 januari 2015 #26 GMP82 Zilveren Member Heb weer wat materialen ingeslagen, dus de monnik heeft wat te doen op regenachtige dagen ;-)