Westerlo Belgie

Corné-Original

Registered User
Ter afsluiting van de ''open Kuipjesdag'' van voetbalclub KVC Westerlo vind er een prof vuurwerkshow plaats verzorgt door Original Fireworks uit Olen.

Wanneer: 25 juli 2010
Tijd: Tussen 22.00 en 22.30uur
Waar:van Merodedreef Westerlo
Wat:profvuurwerk tot 150mm (aardig wat)

AFGELAST!

Tony

Administrator
Medewerker
Dit jaar mogen wij er ons mee bemoeien.
In samenwerking met Gijs van Zena zullen we een mooie/leuke show proberen te gaan schieten.
Een datum om te onthouden :)

bridge

Bronzen Member
gaan we ook maar heen. ik zag bij Geel een bordje Westerloo. Is vlakbij. succes heren we komen weer aanmoedigen.

bridge

Bronzen Member
zijn de uitgangspunten wel anders dan in Geel? Misschien leuk om daar iets over te zeggen. Dan kunnen we eens kijken hoe we de verschillen in uitgangspunten/wensen opdrachtgever hier terug kunnen zien in de show. afstand ook e.d.?

Tony

Administrator
Medewerker
Voor deze shows zijn er eigenlijk geen opdrachtgevers en wensen.
Geel en Westerlo zijn sponsorshows. Dus er kan vrij gefantaseerd worden.

Het is een show van rond de 1000 shells tot een maximaal kaliber van 6 inch. Daarbij zullen er wat candles, mines, cakes en single shots gebruikt gaan worden. We proberen er een leuke en toffe show van te maken.

De show zal qua hoeveelheid niet in de voetsporen kunnen treden van de show in Geel maar dat is ook niet de bedoeling. Er zal wel lekker geknald worden en we proberen wat leuke beelden te schrijven. Zodra we wat op papier hebben zal ik wat meer info proberen te geven.

Tony

Administrator
Medewerker
Om alvast op evt. telurstellingen vooruit te lopen kan ik jullie melden dat er GEEN salute finale geschoten zal worden. Er moet daar rekening gehouden worden met diverse dieren dus we slaan hem dit keer over. Op zich vind ik dat zelf helemaal niet erg. Kunnen we weer eens anders eindigen :)

bridge

Bronzen Member
nou zien we ook niet dagelijks 1000 shells (ik begin er iig zelden mee voordat ik naar mn werk rijd) en dan ook nog wat ondersteundend spul. ik vind t prima.

zouden de diertjes van de burst van 4 inch en 6 inch geen last hebben? @@.

joszie

Zilveren Member
Ik zit er aan te denken ook ff langs te gaan. Hoewel Tilburg ook zijn vuurwerk heeft, is qua afstand dichterbij maar bij deze show wordt wel iets groter caliber geschoten (wat ook niet altijd alles hoeft te zeggen)

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb de thema's op papier staan,
Er worden inclusief de finale 14 thema's geschoten en de show zal rond de 12 a 13 minuten duren.
Wij zijn er helemaal klaar voor!

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik weet het nog niet Toon, ik ga een dag ervoor ook al naar Baarle. Er is daar een of ander midzomernachtfeest met een braderie.
Nu is mijn vrouw gek op winkelen en die wilde zaterdag naar Baarle toe. Moet af en toe ook een avond thuis zijn snap je?.
Als ik vervoer kan regelen kom ik zeker, lijkt me leuk om jullie aan het werk te zien.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Je kan je vrouw daar ook gewoon achterlaten om ter shoppen. Geef ze een 2daagse creditcard en geloof me, het komt helemaal in orde.

Moontan

Moderator
Medewerker
Haha, ja die vrouwen he, neen zonder dollen, ik ga mijn best doen, heb Geel door omstandigheden moeten missen, Westerlo moet het goedmaken. Ga je zien!!

Tony

Administrator
Medewerker
Helaas, helaas, helaas moet ik jullie melden dat deze show niet doorgaat.
Er is geen toestemming verleend in verband met bos en ven!

Op naar de volgende.

Bovenaan