Naar mijn idee (en budget) zijn Beko, Lesli, Wolff en Zena de importeurs met het beste Budget Vuurwerk.
Beko heb ik heel hoog zitten wat betreft budget producten, voornamelijk door de 3 topartikelen;
Fire in the Night,
Green Glitter Missle Battery en de
Rocket Boom.
Deze 3 producten zijn echt fantastisch en dat alle 3 voor 9,95. Verder hebben ze nog andere leuke producten tegen een lage prijs, maar die ik als Freak net niet bijzonder genoeg vindt, maar voor een consument zeker de moeite waard zijn.!
Verder heeft
Lesli ook al jaren hele goede en scherp geprijste producten in zijn assortiment, al moet je er vaak wel goed naar zoeken. Sinds invoering van de 500gr. regel had Lesli een enorme voorsprong met de Blue Voodoo, Bloody Sky en Camuro King. Deze cakes waren alle 3 echt budgetcakes voor hetgeen ze kunnen. Maar helaas zijn de prijzen in rap tempo omhoog gegaan. Nu komt Lesli met hun eigen budgetlijn, namelijk
Pyro Shopper en ik mag zeggen dat ze een goede slag geslagen hebben, voor zowel consument als freak.
Ook
Wolff doet het erg goed met budgetproducten. Kijk naar een
Sniper belachelijk goede pot voor weinig geld. (nogmaals, met mijn budget :blink1

Maar de nieuwe
Wasp en
Crackling Venice zijn naar mijn idee echte budgetproducten voor een leuke avond.
Als laatste heb ik
Zena al budgetimporteur. Zeer veel kwalitatief hoogwaardige producten tegen scherpe prijzen. Ik ben voornamelijk te spreken over de fonteinen van Zena (
Silver Conic Fountain, Silver Crack en Golden Crackling Tree). Live zijn dit echt fantastische fonteinen voor een leuk prijsje. En kijk ook naar de beste (naar MIJN mening) knalcake van 2008-2009, de
Thunderking 15 euro voor een knalpot van dat kaliber is met recht BUDGET. En dan heb je ook nog die gestoorde
Brullende Swiegemutter. Geweldig en goed geprijsd.!
Wil eigenlijk concluderen dat elke importeur eigenlijk wel budgetproducten heeft, maar dat je ze zelf ook goed moet zoeken. Gelukkig kan FPM daarbij helpen, want met zoveel aanbod raak je het overzicht kwijt :blink:
Gelukkig zien we nu dat steeds meer importeurs in deze tijden op de kleintjes letten door steeds meer budgetlijnen en producten in het assortiment op te nemen. Ik hoop dat de komende jaren elke importeur een degelijke budgetlijn heeft, met kwalitatief sterke producten, zodat zowel freak als consument daarvan kunnen genieten.