Welk (knal)vuurwerk kopen in België?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouter5100

Registered User
Hallo allemaal,

ik ben nu 16 jaar en wil wat illegaal knalvuurwerk in België halen. Waarschijnlijk ga ik naar Loots, want daar heb ik wel goede verhalen over gehoord en het ligt vlak over de grens. Is het redelijk om met het OV (trein) te reizen, ook i.v.m controles? Ik kan namelijk niet met de auto (geen rijbewijs en ik kan niemand regelen:crying:).

Ik ben opzoek naar goed knalvuurwerk dat de prijs waard is. Hier is een linkje: http://www.lootsvuurwerk.nl/showarticles.php?categorie=Losse knal met lont

Hieruit kan ik dus kiezen, maar ik weet niet echt welke ik echt MOET hebben (en hoeveel). Graag advies over wat echt een aanrader is die de prijs waard is. Ik heb +/-€200,- te besteden. Budget kan wat hoger worden.

Alvast bedankt!:cool:

recemonster

Registered User
Laatst bewerkt:

recemonster

Registered User
Okee, zal ff op die site kijken :) Haal jij zlef ook illegaal knalvuurwerk? Zo ja, welke?

Thanks

ik heb het niet zo op knal meer sier vandaar dat ik niet kan zeggen wat een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft maar er zijn hier denk genoeg andere die het wel weten.

smilli

FPM Filmer
ik kan de colour thunder die Loots verkoopt wel aanraden: redelijke vlam, soms groen en soms rood. Verder de Match cracker no.3 van Chooet: prijs kwaliteit erg goed. Voor de hardste knaller zou ik gewoon de Mammoth nemen: niet de hardste van BE maar gezien de prijs wel de beste harde knaller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan