weco venezia?

KlaaSjaaP

Registered User
Ik had bij Alpeco weco venezia gekocht. Hij kostte 75 euro, niet echt duur voor de venezia.
Maar volgens mij is dit een ander blok ....
artikel nummer is: 9-3831

Venezia
Art-Nr. 9-3861

Kal. 18/ca. 40 Sek.
100 Schuss; silberne Kometen mit rotem, grünem oder silbernem Blitzbukett.

Helios
Art-Nr. 9-3870

Kal. 20/ca. 40 Sek.
100 Schuss; Farbkometen mit Silberwirbel (stiller Effekt).

fotos:
IMG_0372_2_.jpg

IMG_0370_2_.jpg

Laatst bewerkt:

Dcrack

Registered User
Dit is niet de Venezia!
In de vitrine bij alpeco ligt er een kaartje op een weco venezia, echter dit kaartje hoort niet bij de venezia maar is dus een ander blok.

Ik zelf had het ook, wou ik venezia kopen kwam ik bij de kasse zei die gozer dat ze geen venezia hadden en dat er een verkeerde dummypot onder stond..

Feuerwerk

Registered User
Dan heb je nu dus een blokje met het effect wat op het label staat. De venezia van weco kostte afgelopen jaar rond de 90,00 euro maargoed nu heb je een meer ééntonig blokje in huis gehaald maar zal zeker niet tegenvallen!

KlaaSjaaP

Registered User
Nou ik heb deze zogenaamde venezia de lucht ingeschoten wat een ontzettend
fiasco. Echt de allerslechste cake die ik ooit heb gezien.
Het effect is een ontzettend klein draaiklokje ... en dat 100 keer voor 75 euro!
De brilliant outblast van 39,95 euro was echt 20 keer zo goed.

Ik voel me echt genaaid door Alpeco!

bambino

Registered User
Ik heb dit blokje dit jaar ook in huis gehaald, ik dacht dat dit de echte venezia was, en omdat hij maar 75 euro was heb ik hem gehaald.
Ik stak hem af met hoge verwachtingen maar er kwamen alleen maar zilveren draaikolken uit met rode uiteindes. Ik vond hem niet slecht maar voor 75 euro is dit toch echt een afrader.

groet

Tony

Administrator
Medewerker
Dit is inderdaad een andere.
De goede schiet ook draai kolken maar dan met allemaal kleine gekleurde boekettjes met flinke knal.

Ik snap niet dat ze 2 diverse cakes dezelfde naam geven.

Dcrack

Registered User
Het is niet zo dat ze 2 cakes dezelfde naam geven..

In de vitrine's bij alpeco staan dummypotten.

Normaal gesproken is het kaartje wat op de pot ligt het verkoopkaartje, alleen hadden ze nu een kaartje van de silver flowers op een venezia dummy gezet.

Waardoor een aantal mensen, waronder ik, dachten de venzia te bestellen maar uiteindelijk de silver flowers with red tail hebben besteld.

Bovenaan