Weco Shells

PatjuH

Registered User
Hebben er mensen hier ervaring met Weco shells?
Dan voornamelijk de 5inch bommen die ik misschien wil gaan kopen:idea:
had wel een lijstje gehad met effecten maar ben die vergeten op te slaan. iig zag ik effecten ertussen staan als peony's met palm pistel, brocade en golden spider:nuts:

nismo

Registered User
Wat is nou je vraag,??? de enige vraag die ik eruit kan halen kan alleen maar met ja of nee worden beantwoord. Denk niet dat je daar iets mee op schiet.??

RBA

Registered User
foto van 125mm - weco .. deze shell beviel mij niet zo heel goed :push:

5inch15inchzl4.jpg

PatjuH

Registered User
Nee het zijn niet die brakke shells.
zitten hele andere effecten in het karton, oa gold spider en silver spider.
prijs ligt tussen de 350 en 400 euro voor een karton. Mooie prijs toch?

Tractor

Registered User
Nee het zijn niet die brakke shells.
zitten hele andere effecten in het karton, oa gold spider en silver spider.
prijs ligt tussen de 350 en 400 euro voor een karton. Mooie prijs toch?

Ik vind het nogal duur als je de export lijst van Weco bekijkt. Maarja, Weco is schaars en dus duur. Als vuurwerkliefhebber toch leuk om een keer gehad te hebben. Het zou inderdaad om een nieuwe lading gaan die binnenkort het illegale circuit weer ingejaagd wordt.

PatjuH

Registered User
Shells waren zeker mooi.
vooral de silver spider en diadem chrysanthemum to red:cool:
enigste jammer was dat bij de chrysanthemum met report maar 1 extra knal zat. terwijl ik een filmpje toegestuurt kreeg met 5/6 knallen erin:notrust:
maargoed had niet te klagen al zeg ik het zelf:cheesy:

jaspertjuh

Registered User
Weet iemand toevallig of Weco ook "Kattenkop" shells heeft?
Ik bedoel daarmee de shells die als effect een "kattenkopje" in de lucht weergeven.
Volgens mij heb ik de directeur van Weco namelijk op de Duitse TV zo'n shell zien maken, en ik ken een Pyrotechnicus die dat soort shells zoekt.

Alvast bedankt voor het antwoord!

Jordi

Registered User
Ik herinnerde me ooit een filmpje op youtube gezien te hebben waar deze catface-shells in geschoten werden, dus ik ging zoeken en heb het filmpje ook gevonden maar dat filmpje had jij zelf ook al gevonden, in de comments beweer je zelf namelijk dat Weco deze shells ook heeft..

jaspertjuh

Registered User
Ik herinnerde me ooit een filmpje op youtube gezien te hebben waar deze catface-shells in geschoten werden, dus ik ging zoeken en heb het filmpje ook gevonden maar dat filmpje had jij zelf ook al gevonden, in de comments beweer je zelf namelijk dat Weco deze shells ook heeft..

Klopt, ik denk het ook zeker te weten.
Toch wou ik hier nog even vragen of Weco ze nogsteeds kan leveren.
Ik heb namelijk op een TV programma gezien hoe de eigenaar van Weco zo'n shell in mekaar knutselde en daarna afstak.
Ik vraag me dus af of Weco ze ook importeerd en in het assortiment heeft. :blink1:

Maar inderdaad, dat effect bedoel ik.

gr. Jasper

Bovenaan