Weco Boller A?

Ivanhoe

Registered User
Kwam toevallig terecht in een thread over de Böller A in het forum Oud en nieuw 2004/2005. Dit forum is echter gesloten en ik kon hier dus geen reactie meer plaatsen.

Het is inmiddels een half jaartje geleden dat het bericht over de productiefouten in de Böller A verscheen. Inmiddels is het zeer stil geworden rond deze knaller. Kan Xavier misschien uitsluitsel geven of deze topknaller nog terugkomt in het assortiment of dat Weco de productie defintief heeft stopgezet?

mexm

Registered User
Zelf heb ik nooit een böller in het echt gezien of in mijn handen gehad en ben nog nooit van plan geweest ze te kopen, maar toch vind ik het jammer dat er zoveel goeie (nou ja goed, vanwege het "productiefoutje" ) uit het assortiment gaan. ;(

zink901

Registered User
Het blijkt dus geen productiefout te zijn geweest. Er waren ongelukken mee gebeurd in Oostenrijk, doordat mensen ze te lang in hun hand gehouden hadden. Na uitgebreidde tests is er niks gebleken van een productiefout.

remio

Registered User
dat slaat natuurlijk nergens op..... als je een trueno nr4 in je hand houd of elk ander stuk groot vuurwerk dan blaas je je klauw dr af.

en dr was wel degelijk wat mis met de laatste lading boller a, veel fonteinen ipv knal en een aantal die te vroeg afgingen.

gegroet remio

xavier

Registered User
Weco heeft enkele duizenden van getest en er was geen probleem met de vertraging. Zij hebben ook de produktie nagekeken en daar bleek ook niets aan de hand. Volgens mij zijn de ongelukken gebeurd door verkeerd gebruik. Hier op deze site is iedereen tevreden met de kwaliteit van de Boller A. Nergens een woord over te vroeg afgaan. Boller A heb je in 2 verschillende kwaliteiten (export versie en Duitse versie). De Duitse versie doet inderdaad plop.

remio

Registered User
weet ik van, maar heb hier op het forum echt duidelijk gelezen dat er weigeraars en ipv knal een fontein kwam.... kan t alleen niet meer terug vinden...denk door de opruiming van het forum.

maar toch blijf ik het vreemd vinden dat als weco geen fout vind, ze dan toch stoppen met de productie |:(

gegroet remio

remio

Registered User
zo te zien herriner ik me alleen de slechte dingen in dat topic |:(

sorry bij deze. heeft dus niet gelegen an de kwaliteit, maargoed

gegroet remio

kruitsnuiver

Registered User
als je had gezocht had je het wel gevonden..
maar de boller a is uit de handel gehaald ( en worden ook niet meer geproduceert ).

kruitsnuiver...

kooimens

Registered User
nitraat4life zei:
Als je hem nog kunt krijgen, dan is ie met KvK dat kan ik je vertelle :w

Verkoopt Alpeco ze nu nog wel of nu niet? Of alleen met KvK? Want nu vat ik er niks meer van, iedereen zit elkaar tege te spreken... |:(

Sander27

Registered User
Re: Weco Böller A?

Kan iemand dit bevestigen? Of worden we hier door een grappenmaker blijgemaakt met een dode mus???

Bovenaan