Weco Boller A

zink901

Registered User
ex-shooter zei:
bij die laatste club (euro pyrotechnie oid) heb ik een tijdje geleden nog plenty "echte" boller A gehaald, wel duur 7,- per doosje van 4!

weet niet hoeveel en/of ze er nu nog zijn!

succes
Een tijdje geleden? Welke maand was dat?

Patrick

Registered User
erik123nl zei:
heey tony,

jij weet echt veel meer over vuurwerk, maar als je naar www.fireworks.be gaat, een vuurwerkwinkel in brussel staat bij de catalogus en dan crackers toch echt een doosje Böller A zien staan. Het is geen oude site, want hij wordt wekelijks ge-update. als ik fout zit moet je het zeggen, maar volgens mij is dat gewoon de goeie. hele goeie winkel trouwens, slechte service maar groot assoirtiment en goeie website met prijzen

laat het maar weten

Ik denk dat hun het grootste gedeelte ook gewoon via Alpeco ingekocht hebben en ja de meeste Nederlanders gaan natuurlijk niet helemaal naar Brussel rijden voor hun vuurwerk, dus is er best kans dat hun sommige dingen die allang weg zijn bij Alpeco nog hebben (zoals de springthunder die ik er ook tussen zie).

Maar blijf het een hele vage site vinden. Helemaal niks over de scheiding tussen feestvuurwerk en spektakelvuurwerk. Je zou zo denken dat je daar alles kunt kopen (als dat toevallig zo is hoor ik het graag :p).

Blackmoon

Registered User
Maar nu snap ik er even niks meer van.
Tony zegt dat ze nog verkocht worden.
En de andere zegt weer dat ze niet meer verkocht worden :x
Wat is het nou? |:(

zink901

Registered User
Blackmoon zei:
Dat was een foutje van Tony, had je kunnen/moeten weten als je de reacties erna had gelezen. |:(

Tony

Administrator
Medewerker
Blackmoon zei:

Die posts van mijn was in April en we zitten nu in September.
IN April was het nog onzeker wat er zou gebeuren ze komen wel ze komen niet.
Weco is met de productie gestopt dus ze zijn niet meer te koop en als ze ergens nog wel te koop zijn dan is het een restant.

Viber

Registered User
marja, heb je de export versie dan niet in duitsland ofzo? want ik was vorig jaar in december nog s in dusseldorf en in de supermarkt ligge daar gwoon van die böller pakketten maar als ik het goed gelzen heb zijn dat dus de zeg maar de rotjes in NL.

Maar waarom is de productie van de Böller A nu pcies stop gezet? Die dingen lopen toch lekkr d8 ik?

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Viber zei:
marja, heb je de export versie dan niet in duitsland ofzo? want ik was vorig jaar in december nog s in dusseldorf en in de supermarkt ligge daar gwoon van die böller pakketten maar als ik het goed gelzen heb zijn dat dus de zeg maar de rotjes in NL.

Maar waarom is de productie van de Böller A nu pcies stop gezet? Die dingen lopen toch lekkr d8 ik?

Lees deze topic even door.
Dan weet je gelijk de reden, waarom de Boiler A's niet meer gemaakt zijn.

En de ,,Boiler A's'' die je in Duitsland te koop zijn, zijn heel anders dan die in Belgie verkocht worden.
Er zit volgens mij geen Flashkruit in, terwijl dat voor de Belgische export wel was.
De regels voor Duits consumenten vuurwerk zijn veel strenger, dan in Nederland en Belgie.
Maar daar zijn al een aantal topic's over.

Viber

Registered User
Oke sorry jonges, kheb weer s scheel gelezen maar het is wel jammer.

Maar ik vond die Böller pakketten ok al zo goeiekoop! Dacht van 10 euro voor van alles wat Bölller A, B en D en nog wat maar wat weet ik nie meer

maximalistixx

Registered User
Re: Weco Böller A

jah idd, heb er altijd van verstelt gestaan dat zo'n klein stukje vuurwerk nog zo'n felle knal kon geven. btw boller A was leuk, maar naarmate je hoger in het alfabet komt, boller B en C enzo word de knal lijkt he took steeds lichter

deef0003

Registered User
Re: Weco Böller A

ik hoor nu steeds vaker dat mensen ze weer hebben
via handelaren !
weet iemand hier iets meer van ??? :w

Bovenaan