Webwinkel vuurwerkuitverkoop

djfornaio

Registered User
als ik mag adviseren stuur ze op hun contact pagina een mail en vraag hun naar hun kvk nummer en btw nummer
die nrs kun je controleren op de sites van belastingdienst en de kvk
ik zou hier niks bestellen...

Duppie79

Registered User
Ook een onzin wat er gezegt word

"Lekker makkelijk
Ik was het zat ieder jaar in lange rijen te staan en dan haastig wat uitzoeken.
Bij jullie kan ik rustig vanuit huis rustig alles bekijken en bestellen.
groetjes,,
- P. Verlinden
.."

Of je dat bij andere webwinkels niet kan lol.
En ze hebben niet eens filmjes op de site dus rustig bekijken zit er ook niet in.... :smiling:

rodepo

Registered User
Ziet er inderdaad niet jofel uit ik persoonlijk bestel nooit op sites waar geen adres en kvk nummer te vinden is.

Chester

Registered User
Volgens mij is het geheel duidelijk. Er staat dat ze vuurwerkartikelen verzamelen op internet en deze in hun webshop plaatsen. Hier krijgen ze commissie voor en in principe verlopen ze dus zelf niets. Niets aan de hand dus, zo bestaan er honderden websites/vergelijkingssites, voor mobieltjes, reizen etc.
Daarbij gaat er nog wat naar een goed doel ook. Voor diegene die een hart hebben ;)

KoenL

Registered User
Ik zie nu inderdaad hoe de site in elkaar steekt. Als je op 'Koop nu' klikt kom je op de website van de winkel uit waar het product als actie wordt aangeboden. Tot nu toe zie ik alleen Halfords. Je koopt dus niets bij de website zelf.

Wel apart dat iemand zegt dat ie er jaarlijks besteld, volgens mij is het een nieuwe website namelijk.

Davis

Registered User
De reacties bij 'Wat mensen van ons vinden' zijn ook een beetje vaag. Dat heeft hij absoluut zelf getypt, beide zijn bijna identiek.

Dus het blijft een ietwat vreemde website

Bovenaan