We zijn toch Hollanders!

Beekje

Registered User
Vraag je ook korting bij de mac donald's ?
Dat is ook een leuke Donald. Je zou zelfs het kunnen omdraaien. Waarom hoeft een McDonald's geen korting te geven hehehe

Maar korting vragen is tegenwoordig en helaas gezien de meest normale gang van zaken. Ik vindt blijf wie je bent als ondernemer en ga niet verder dan wat jezelf aankan en waarvan jij denkt daar kan ik wat mee. Misschien loop je het een jaar mis maar als men ziet dat anderen toch in je geloven wordt het vanzelf wel weer recht getrokken. Als je maar sterk in je schoenen en eigen visie blijft staan. En dat kan ook met kortingen geven en woekerprijzen op de markt neerzetten. Nogmaals mij niet gezien, ik heb een lange termijn visie ook al zou ik hem wel eens kort en krachtig willen maar dan had ik en geen fietsen moet gaan doen en al helemaal geen vuurwerk verkopen, verdien je helemaal niks aan!

Ikea tja, McDonalds tja, Bol.com tja, H&M tja, Appie Hein tja, Vuurwerkbranche???? Men kan het opgeven maar waarom? Gemiddeld gezien 60 miljoen totale omzet op jaarbasis, jullie weten als de beste de minimale prijzen en maximale prijzen. Huur een goede accountant in en die kan zo heel veel voor je berekenen. Het ligt op dit moment allemaal voor het oprapen. En dat al een paar jaar.

kingmokum

Banned
Hey Koen,

Je zou na oud en nieuw even op de kvk kunnen informeren, kost een paar euro.
(Houd er wel rekening mee dat dit niet voor alle bedrijven verplicht is)

@ Corne,

Ik vind het normaal om bij grote uitgaven om korting te vragen, mischien de ondernemer in mij? Als iemand 10 % korting geeft zonder iets te vragen, waarom zou 20% dan niet haalbaar kunnen zijn? Zo snel dat je daarmee geld kan 'verdienen' doe je niet op je werk hoor!

@ beekje,

Accountant? vandaar die hoge prijzen :wink:

king

Laatst bewerkt:

Beekje

Registered User
Hey Koen,

Je zou na oud en nieuw even op de kvk kunnen informeren, kost een paar euro.

Gr
king

En dan? Waarom zo moeilik doen, doe is je best! En volgens mij heb jij een al een paar jaar een heel ongelukkig leven omdat je het niet kan uitstaan dat alles zo duur is in deze wereld.

Er is echt al genoeg informatie voor jullie. Maar wat schiet je ermee op om de winstmarges te weten. Oh nu moet ik dus echt gaan stoppen met vuurwerk hier te kopen????? HHhhmm die is ook al zo duur......... Misschien moet je dat als protest is gaan doen. Kijken of je dan een leuk oud & nieuw hebt.

Oh nee, dan zeg je natuurlijk ik kom toch wel aan een mooie avond. Waar maak je je dan druk om?

kingmokum

Banned
Als je aan de ondernemer zn centen komt begint ie te blaffen.

Komop beekje, beetje op niveau blijven.

Mij persoonlijk maakt het niet uit wat voor winst je maakt, desnoods ga je failliet. Als het vuurwerk maar goedkoop is.

Alle gekheid op een stokje.

Laatst bewerkt:

Corné-Original

Registered User
Veel plezier met het winkelen heb jij dus niet. Altijd maar bezig zijn met kortingen. Ik zou zo niet kunnen shoppen.
Maar goed dat niet ieder mens het zelfde is.
Veel korting wens ik je toe.

Corné-Original

Registered User
Als je aan de ondernemer zn centen komt begint ie te blaffen.

Mij persoonlijk maakt het niet uit wat voor winst je maakt, desnoods ga je failliet. Als het vuurwerk maar goedkoop is.

Alle gekheid op een stokje.

Ik kan hier wel antwoord op geven maar dat antwoord zou niet netjes zijn naar de persoon toe.

Laatst bewerkt:

kingmokum

Banned
Daar hoef je ook geen antwoord op te geven, het was een niet serieus antwoord op een in mijn ogen niet serieus antwoord.

Nog even over het kortingen verhaal,

Uiteraard ga ik tijdens het shoppen niet 'zeuren' om kortingen, maar shoppen is in mijn ogen iets heel anders als het aanschaffen van een nieuwe auto/tv/laptop etc. Ik zou niet weten waarom je daarvan ongelukkig zou moeten zijn of worden? die paar honderd euro die je makkelijk van een bedrag kan afpraten daar loop je anders weer 1, 2 sommige mischien 3 dagen voor te werken.

Ik ben er nu over klaar,

Gr
king

PyroPlop32

Registered User
Als je veel bij de hoeren komt hebben ze ook een kortingskaart donald.
( en nee ik kom er ook niet veel dus ook geen korting helaas )

valt me wel op dat zowel Beekje als Corne zo fel reageren, hebben jullie het zo slecht dan als ondernemers ?
volgens mij lopen jullie gewoon zwaar binnen met het vuurwerk dus ik snap niet waarom jullie in hemelsnaam zo fel moeten reageren. gewoon heel begrijpelijk dat iemand de maximale korting wilt bedingen als hij veel afneemt zo werkt dat gewoon.

geld niet alleen voor vuurwerk, de vergelijkings sites op internet zijn niet voor niets een zwaar succes.

Laatst bewerkt:

Corné-Original

Registered User
Als je veel bij de hoeren komt hebben ze ook een kortingskaart donald.
( en nee ik kom er ook niet veel dus ook geen korting helaas )

valt me wel op dat zowel Beekje als Corne zo fel reageren, hebben jullie het zo slecht dan als ondernemers ?
volgens mij lopen jullie gewoon zwaar binnen met het vuurwerk dus ik snap niet waarom jullie in hemelsnaam zo fel moeten reageren. gewoon heel begrijpelijk dat iemand de maximale korting wilt bedingen als hij veel afneemt zo werkt dat gewoon.

geld niet alleen voor vuurwerk, de vergelijkings sites op internet zijn niet voor niets een zwaar succes.

Zwaar binnen lopen? Man, wat een uitspraak. Gewoon grote kul!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Tja er is denk al een hoop gezegd maar ik denk dat Plop hier een goede zin neerzet. Nederland word steeds duurder en soms te duur. De vergelijkings site's draaien overuren en dat is niet voor niks. Ik en met mij vele miljoenen nederlanders raadplegen eerst het internet om te kijken waar iets het goedkoopst is, pas dan word er gekeken naar de zaak/service en garantie.

Ook ik ben van mening dat we best ons best mogen doen om te kijken wat de maximaal haalbare korting is. Word het je als ondernemer te gek dan stop je er toch mee ( met de kortingen). Ik wil voor mijn bedrag wat ik te besteden heb het meeste en het beste vuuwerk, dat is toch niet zo raar?

1 bestelling van 1000 euro of 20 van 50 euro? Zeg het maar wat heb je liever als ondernemer? Die van 50 euro komen toch wel...die van 1000 misschien niet!

Bovenaan