Archief Wave Willow

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff - Wave Willow.png
Meer info over de Wave Willow:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 717
Advies verkoopprijs: € 14,95
Online prijs:
Netto kruitgewicht: 275 gram
Aantal schoten: 19
Kaliber:
Tijdsduur:
30 sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
12/1
Effect beschrijving:

19 schoten, blauwe staarten met willow effect en blauwe sterren.

bluebear

Registered User
als je geen bonfireworks dealer hebt dan is het doe moeite waard maar anders :
ww: 275 gram 19 schoten 14,5 gram per schot 24,95$
wodka blue: 375 gram 25 schoten 15 gram per schot 23,75$
voor mij een keuze die snel gemaakt is.

Tony

Administrator
Medewerker
als je geen bonfireworks dealer hebt dan is het doe moeite waard maar anders :
ww: 275 gram 19 schoten 14,5 gram per schot 24,95$
wodka blue: 375 gram 25 schoten 15 gram per schot 23,75$
voor mij een keuze die snel gemaakt is.

Ik denk alleen dat deze boeketten groter waren. Althans dat was mijn beleving. maar het waaide ook behoorlijk zoals je ziet waardoor de effecten eigenlijk niet tot hun recht komen/

bluebear

Registered User
Ik denk alleen dat deze boeketten groter waren. Althans dat was mijn beleving. maar het waaide ook behoorlijk zoals je ziet waardoor de effecten eigenlijk niet tot hun recht komen/
oke dan zal ik nog wat filmpjes zonder wind afwachten maar ik ga denk ik toch voor de wodka blue:embarrased:
zou kunnen dat de boeketten van de ww groter zijn maar ik heb toch liever 10 schoten meer.
mvg

PyroGuy

Registered User
Lijkt mij ook best een goede cake, voor zover dit te beoordelen valt vanaf de film (niet al te best van kwaliteit door het weer).
De prijs is acceptabel, maar toch wel het maximale wat ik voor een 19 shots cake zou willen betalen. In dit geval ook omdat het toch een effect is waarvan de concurrentie tegenwoordig moordend is (goud met blauw zie je immers in ontzettend veel cakes tegenwoordig).

Dim

Product Beheer
Medewerker
Jammer van het weer de laatste dagen, bij de Breeschoten demo was ookal zoveel wind. Toch vind ik het best een aardige cake. Voor die prijs vind ik hem zeker de moeite waard!

dathijske

Registered User
We hebben deze in een show gebruikt met 36 tegelijk in de Robin Hood show in Apeldoorn dit jaar in de finale en ik kan uit ervaring spreken dat dit echt een lekker potje is. Formaat is compact waardoor het transport eenvoudig is. De burst is behoorlijk en de uitwerking is redelijk. Voor 14.95 knoop je er 4 aan elkaar en dan heb je een geweldige 76 shots 1100 gram cake voor nog geen 60 euro.

Bovenaan