Wat was nu je beste - mooiste - hardste - gaafste cake?

stef

Member
We kennen het allemaal wel.
Je hoort veel over een bepaalde cake of ziet er een filmpje van en dan denk je: DIE MOET IK OOK IN MIJN COLLECTIE HEBBEN.
Of misschien wel een cake waar je de uitwerking niet van kende en na het afsteken zo iets had van WOWWWWW die was vet gaaf.

Het kan natuurlijk ook een cake geweest zijn uit de professionele hoek.
Dit omdat een hoop van ons wel eens mee helpen met een show bouwen.
Dus het maakt niet uit, consumenten of prof, uit Nederland of over de grens, plaats in dit topic je mooiste cake ooit die je geschoten heb met foto en filmpje zodat iedereen kan zien waar we over praten.
Het mag natuurlijk ook een vuurpijl, mine of singleshot zijn. Als het maar siervuurwerk is.

LET OP! Dus niet de mooiste cake die je gezien heb maar zelf afgestoken heb of af heb laten steken.
Anders krijgen we hier allemaal vuurwerkshows met opmerkingen als ‘’hij begint op die en die tijd’’
Als jou cake wel in een show zat, knip dat stukje film er dan uit en zet het hier neer.

Succes.
Stef

smilli

FPM Filmer
Gedeelde plaats voor mijn nummer 1 cakes!

Black suprise Wolff: Lekker tempo gecombineerd met bijzondere effecten en flinke klappen.

Snake Pyrostar: Felle hard spinnende tail met een hard en groot boeket in kleuren die ik nog nooit zo fel zag in consumentenvuurwerk.

elmo

FPM Moderator
Ik spreek hier weer even namens mijn zoon.

Dit is het mooiste siervuurwerk wat ik ooit heb gehad.
De doos staat nog steeds op de kast en mag niet bij het oud papier.
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
Hier is hij dan De Monsterjam van Lesli/Boerenbond.

shinji

Moderator
Medewerker
Heb heel wat blokjes geschoten in al die jaren, degene die me het meest zijn bijgebleven zijn het crackling blok van Steffis Ollig en de Z-Shape Red Tail Thunder van Bonbridge. Het beste consumenten blokje is Jaloers van Marijn ( niet die van afgelopen jaarwisseling)
Oeh, je moet er ook een film bij plaatsen lees ik net, Tja die zijn er wel, maar ik heb ze niet helaas.

Laatst bewerkt:

Yvez

Registered User
Thunder rain van bonbridge en festival nights van weco? Heb ik altijd fijne potjes gevonden. Filmpjes staan hier wel ergens (lui)

Festival nights = mixed emotions. Voor de duidelijkheid.

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Poisenous Spider en Mixed Emotions van Weco

Nederland: Zware jongens Marijn., Camuro King Lesli en Jaloers Marijn (2010 versie)

edje30

Registered User
ik ken er maar 1 die het hardste was en dat is de SECRET SALUUT gehad en afgestoken helaas niet gefilmd.

Expressit

Registered User
The Battle of New Orleans, dit kleine donderpotje van Dynasty Collection produceert voor legaal vuurwerk ongewoon harde knallen. Ik had 'm een paar jaar geleden weet niet of dit potje nog te koop is.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik kan er echt niet 1 kiezen.
De afgelopen telkens wel potten gehad die er de jaren daarop moesten komen.
Enkele voorbeelden:
- Sky Screamers (Schuurmans, Weer in ere hersteld, met afstand de beste fluiters van NL)
- Monster King (NLE, Vadsige hummers)
- Jaloers (Marijn,De mooiste consu-waaier ooit)
- Vetjes (Marijn, Mines!)
- Vette Marja (Marijn, Verrassing!)
- Silver Salute (Wolff, Vuil hard)
- Wonderfull heaven (Broekhoff, de ultieme goud met blauw)
- Anaconda (Nog steeds net zo goed van Lesli of Schuurmans)
- Vlugge Japie (Marijn, helaasch ter ziele)
- Thor (Lesli, rising whirls!!!)
- City Lights (Bon, 1e versie, 6 kleuren in een cake!)
- Great wall of China (Bon, 1e versie, massieve mine-muren)
- Outrageous (Bon, 1e versie, heldere witte tails!)
- Camuro King (Lesli, eerste versie, die tempo-versnelling!)
- Humo de Colores (Rookblok uit Spanje, veel kleuren)
- Tequila (Zena, Jellyfish!!!)

hardcore0438

Registered User
De Megaboost van wolff vond ik toch wel 1van de vettere cakes door de finale.
Maar de absolute topper vond ik toch wel de beautiful gullin van herlat.(filmpje volgt nog wel)
Foto-V7BP8M4I-G.jpg

Helaas zat er wel een foutje in waardoor de cake zich in 2salvo's leegschoot maar dat maakte me niet zo veel uit.

dennis-pyro

Registered User
Dat betreffen uiteraard profblokjes. Heb zoveel mooie gezien maar zal er hier even 3 vermelden

De finale box c van xplode fireworks

100 schots fanshaped silver fly (xplode fireworks)

PFPCC112 100 shots Fan-shape blue tail, Brocade Crown w / Brocade Crown blue mine (proformance fireworks)

Bassiefireworks

Registered User
Dit was absoluut de meest gave cake die ik afgestoken heb, weliswaar per 2. Maar hij was echt snoeihard en enorme effecten. Dit hoor je ook wel aan de reactie na de cake.

Dit was de aller aller gaafste knalcake ooit. Iets aangepast:embarrased::

edje30

Registered User
met die space intruder ben ik het roerend eens bij mij was hij ook kneiter hard en super mooi.

bluebear

Registered User
tot nu toe vind ik de wonderfull heaven van broekhoff en van de betere nederlandse cake's.
de prijs vind ik hem waard en per 3 was echt kicken in de straat.
filmpje is kwa geluid niet echt goed maar het beeld wel al blijft het een cake die in het echt zoveel mooier is nog.:lub:

Laatst bewerkt:

Vuurwerk023

Registered User
Ik ben nog jong dus nog niet al teveel ervaring met de cakes maar de mooiste die ik tot nu toe heb afgestoken is phosphor van TopSelection (LESLI)

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik kan je vertellen dat deze cake veels te snel schiet. Het zijn normaal salvo's van 10 schoten met korte tussen pauze's. Maar jij krijgt een salvo van 90 schots en 1 x 10 schots.

stef

Member
Ik ben nog jong dus nog niet al teveel ervaring met de cakes maar de mooiste die ik tot nu toe heb afgestoken is phosphor van TopSelection (LESLI)

Zoals hieronder zou deze cake moeten gaan.
Of je had met een productiefout te maken, of er is aan deze cake gerommeld/gemodificeerd.

[video=vimeo;28714496]http://vimeo.com/28714496[/video]

Stef.

Bovenaan