Vote Wat was de beste CAKE 2024?

Schuim

Moderator
Medewerker
BANNER - Beste Cake 2024.png

In navolging van vorig jaar ben ik erg benieuwd welke NEDERLANDSE importeur dit jaar mogen gaan feliciteren met de Beste cake 2024:
Enige voorwaarde is dat je hem live op een demo of in de straat hebt voorbij zien komen.
Roep je top 3 maar met als volgorde.

1.
2.
3.

Nou zijn wij als Freaks natuurlijk ontzettend goed ingelezen.
Maar heb je ook een flopper?

firewire

Registered User
Flopper was de Projector met rood/groene flop boeketjes ipv een soortgelijke inhoud als van de Red Alert.

rodepo

Registered User
1 cairo crackling
2 crosette switch
3 ik had nog een stars over paris ergens op de kop kunnen tikken. die heeft me nog nooit teleurgesteld.

shinji

Moderator
Medewerker
1 Hangin' n'' Bangin'
2 Rising Phoenix
3 RotP. Geen schim meer van de plastieken versie, maar ben blij dat er nog iets is met fluit.

Koetje

Registered User
Ik had niet zoveel cakes dit jaar maar op basis daarvan:
1) Multicolor Fan Crossette: in 1 woord prachtig!
2) Alle final city trip cakes, kwaliteitsspul.
3) Cairo Crackling.

1Salute

Registered User
1. Crystal clear van Hello. Heel goede opvolger van concurrent Caïro Crackling.
2. Brokat Pastell van Funke. Gouden gordijnen tot op de straat, letterlijk! Op krappe locatie waarschijnlijk een regelrechte ramp.
3. King Crackling. Eerste 20mm cake waarvan ik echt onder de indruk ben. Net zulke goede burst en spreiding als bijvoorbeeld de Hurricane Crystal van China Red. De brandduur van de sterren is war korter, maar in het tempo van de Crackle King maakt dat echt niks uit.

Steef-Kaboom

Registered User
Op nummer 1 de Riaeko Outburst.

Op nummer 2 de Riakeo 500. Vernieuwend verdient een tweede plek! En dan ook nog goed geprijsd.

Op nummer 3 gedeelde plek voor de Furious Clouds / Cairo. Vond ze beiden even goed.

Op nummer 4 de Disturbed cakes.

En een 5e eervolle plek is voor May-Day van Hello. Wat een spreiding hadden die!

joszie

Zilveren Member
Beste:
-Cakes van buurtassortiment 1.0 ( alle zes snoeiharde burst).
-air damage
- stars over Vienna

Geen floppers gelukkig, maar had gehoopt op beter/meer (vergeleken met ervaringen uit het verleden):
-cairo crackling
-rotp/roaring eagle

Barink92

Member
1 - Dragon China red (eigenlijk die hele serie Pig, Dog, Rabbit en Rooster allemaal top) Zeer goede burst en grote effecten!
2 - Caïro crackling Magnum
3 - Opal hunter China red

Flop was geen cake maar 2 compounds van vuurwerktoppers.
Insane & Brilliant. Totaal geen burst en een minimaal effectje.

Z@P

Registered User
Ik heb geen heel bijzondere cakes gehad qua effect, maar ik heb wel erg genoten van de display turbo box dit jaar. Heerlijke uptempo cake, halen echt het maximale uit 20mm. Goede knallen.

maar wel een flopper gehad en dat was de vervanger van de RTC als staffelvuurwerk, ik dacht een leuke mine maar bleek een bundeltje romeinse kaarsen te zijn die het nog geen 10 seconden volhield, hilarisch en treurig tegelijk als je op een goede lancering aan het wachten bent. 🤣

Onbekend

Member
Ik heb geen heel bijzondere cakes gehad qua effect, maar ik heb wel erg genoten van de display turbo box dit jaar. Heerlijke uptempo cake, halen echt het maximale uit 20mm. Goede knallen.

maar wel een flopper gehad en dat was de vervanger van de RTC als staffelvuurwerk, ik dacht een leuke mine maar bleek een bundeltje romeinse kaarsen te zijn die het nog geen 10 seconden volhield, hilarisch en treurig tegelijk als je op een goede lancering aan het wachten bent. 🤣
Probeer de 800shots monsterbox eens, zelfde alleen dan x 8! Ook een aanrader!

• Like
Reactions: Z@P

Schuim

Moderator
Medewerker
Psst, hey jij daar!! Vergeet je ook niet even te melden wat je nou echt de Beste Cake vond van 2024?

Bovenaan