Wat ons betreft kan de egoïstische vuurwerkbranche béter zélf de lucht in vliegen!

petertje23

Registered User
Wow! In tijden niet zo'n stuk extreme propaganda gelezen. Of beter gezegd doorgebladerd, want na de eerste paar zinnen weet je al dat je inhoudelijk niet veel hoeft te verwachten. Dat dit nog bestaat in deze tijd. De Ganzenbescherming maakt zich hiermee wel even volstrekt belachelijk.
En inderdaad, het is niet raadzaam om het rapport te openen als je net een broodje aardbeienjam zit te eten :p

Inderdaad, wat een stemmingmakerij! Dit slaat echt nergens op! Na 2 regels ben je daar al achter!
Die hele organisatie zit niet heel fris in elkaar, dit riekt naar antifa achtige clubjes.

Zoals Neophyte al eens riep:
"Laat ons gewoon ons eigen feesie bouwen".
Neophyte heeft wel vaker gelijk! En nee, ik ben niet happy :x_x:

bob1

Registered User
Knippen en plakken kan deze heer goed!

En inderdaad, wij schieten shells in onze korte broek op slippers op 31 december!

By the way; Ieder jaar heb ik een aantal veehouders in de winkel die shocks komen kopen, om de ganzen van hun akkers te weren omdat ze per dag 1 kilo gras komen wegsnavelen!!!

Onderstaande meneer is de voorzitter van deze club! Alle brieven aan organisaties steken zo in elkaar. Heul errug eng!
Kan ie niet gelijk terug vliegen naar waar hij vandaan kwam achter de trekvogels aan? Ver naar het zuiden......

Ngawang Ngorchen Chögyal Trizin

Jhowo Shak-kya Muni Shepdi choe Khor Ling

Dalen, Provincie Drenthe, Netherlands
Non-profitorganisatie-management

Huidig

Tibetan buddhist Centre Jhowo Shak-kya Muni Shepdi choe Khor Ling, Stichting Akka's Ganzenparadijs, Hofganzen,Ganzenbescherming Nederland

Vorig

Dierenbescherming Zuidoost Drenthe

Websites

Website Akka's Ganzenparadijs
Website Ganzenbescherming NL
Bedrijfswebsite

Laatst bewerkt:

Bonbridge

Registered User
Dit rapport is verstuurd naar de vereniging van nederlandse gemeenten.
Misschien slim om daar ook even naartoe te mailen ivm onwaarheden in dit rapport?

Dennis010

Registered User
Echt zulke verschrikkelijke lieve beesten die ganzen :in love:

06d69d4d-a83b-4bdf-ba6b-02c4860ee8bd.jpg

depositphotos_21012239-goose-pate-with-cranberries.jpg

Gans-495.jpg

gebraden-gans-11869965.jpg

GMP82

Zilveren Member
Dit rapport is verstuurd naar de vereniging van nederlandse gemeenten.
Misschien slim om daar ook even naartoe te mailen ivm onwaarheden in dit rapport?

Ik heb het rapport bewust niet geopend, maar heb je hier meer info over? Mag evt ook per PM.
Of staat dat in het rapport, dat het naar hen verzonden is?

Bonbridge

Registered User
Ik heb het rapport bewust niet geopend, maar heb je hier meer info over? Mag evt ook per PM.
Of staat dat in het rapport, dat het naar hen verzonden is?

Op de website van de ganzenbescherming staat het volgende:

Update Vuurwerknota aan Vereniging Nederlandse Gemeenten

December 2015 - Omdat de dieren ons lief zijn (en natuurlijk alle levende wezen) hebben we onze vuurwerknota aangepast en in december verzonden naar Vereniging Nederlandse Gemeenten.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Die ganzen komen hier in Nederland nog speciaal voor de feestdagen ook!

Wintergasten

Trekroute voor wintergasten
In de winter komen honderdduizenden ganzen naar Nederland om te overwinteren. Deze vogels worden wintergasten genoemd. Ganzen die in Nederland overwinteren, broeden in gebieden rond de poolcirkel. In Nederland leven ze van gras en oogstafval

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

goofygrunn

Registered User
Heb het hele document wat doorgelezen maar tjah kan niet anders dan lachen en zeer smakelijk denken aan het stukje gans op het bord. Het is kinderlijk in elkaar gezet en niks meer dan dat. Als daadwerkelijk instanties dit serieus gaan nemen dan stel ik voor om maar eens een showtje te gaan stoken op het binnenhof :p

ferox

Registered User
Heb het hele document wat doorgelezen maar tjah kan niet anders dan lachen en zeer smakelijk denken aan het stukje gans op het bord. Het is kinderlijk in elkaar gezet en niks meer dan dat. Als daadwerkelijk instanties dit serieus gaan nemen dan stel ik voor om maar eens een showtje te gaan stoken op het binnenhof :p
Dat is natuurlijk altijd een goed idee [emoji14]

joszie

Zilveren Member
Is dit niet door een 12 jarige brugklasser gemaakt die voor school zijn eerste rapport moest schrijven? Ik ben niet eens toegekomen aan de inhoud, maar goedemorgen wat een belabberd stuk werk.

Bovenaan