Wat missen we anno 2011 in Nederland nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackpowder

Registered User
Die laatste had teveel gedronken :hehe!: en als dat tegen je auto klapt is die totall loss ofzo :crying:

maar wat ik mis zijn goede langdurige fonteinen net als vroeger of zoals ook op dit forum de van der nat fonteinen dat was nog eens een hoge fontein.

mvg blackpowder

Poziloc

FPM Hangouderen
Wolff had ze een paar jaar geleden nog in het assortiment zitten...die waren best goed.
2 soorten hadden ze...1 met 2 motoren en 1 met 3 motoren die eindigde met een fluit.
Helaas nergens meer verkrijgbaar.

USRRobiwan

Registered User
Heel makkelijk...

Gewoon het vuurwerk terug van de jaren ''80
Dat is wat we allemaal willen toch?

Wil je weer omval wegwaai potjes uit een pakketje 2000 of drakentas en verder in het losse assortiment een paar knallers en matjes, vuurpijltjes, Bengaals vuur, romeinse kaarsjes en een paar ander prutdingen , want dat was het assortiment in de jaren 80.

Nee laat maar.

Richardus

Registered User
Nou, het assortiment kleinvuurwerk van die tijd mag heel zeker wel terugkomen! Wat een heerlijke kwaliteit was dat. Denk dat Pyro22 dat vooral bedoelt ;) En dan met het grote siervuurwerk en pijlen van nu erbij :)

pyro22

Registered User
Wil je weer omval wegwaai potjes uit een pakketje 2000 of drakentas en verder in het losse assortiment een paar knallers en matjes, vuurpijltjes, Bengaals vuur, romeinse kaarsjes en een paar ander prutdingen , want dat was het assortiment in de jaren 80.

Nee laat maar.
Ik had het verkeerd geformuleerd.
Wat ik bedoelde was uitsluitend op het knalvuurwerk van toepassing en NIET op het siervuurwerk van tegenwoordig.
Zo... Dat misverstand is ook weer uit de wereld.:hehe!:

sprinkhaan

Registered User
De enige echte shising cracker van vroeger , mooi dubbel gedraaid grijs lont, keiharde huls, goede lading, aansteken en omhoog gooien en dan alleen nog maar snippers weg zien waaien na een lekkere knal. "snif"...:crying:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik gooi deze thread heel even dicht.
Na de demo's van de importeurs maak ik een nieuwe aan voor 2012. Ik ben benieuwd of we echt weer wat nieuws gaan zien met de 25grams combi regeling die dit jaar van toepassing is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan