Ik heb nog een toelichting, je vraagt om een pakket wat echt helemaal goed is. Voor mij moet er dan nog minstens 1 of 2 fonteinen in zitten en een paar, minimaal 2, vuurpijlen. Helaas heb ik daar nog geen 'helemaal goed' pakket voor ontdekt. Ik vind dan meestal het aantal schoten in de cakes te laag of qua effect te mager.
Een ander pakket wat mij heeft verrast op de filmpjes in het Crown Centurion pakket. Een mooie fontein aardige cakes met iets meer diversiteit dan de brilliant box. (wel kleinere boeketten) flink aantal vuurpijlen.
Als het alleen om cakes gaat is de Crown New Years Pyro Box niet te vergeten. Ik heb er geen ervaring mee maar ik had deze bijna gekocht in plaats van de brilliant box. Het feit dat de Brilliant box iets meer (11) en cakes met hetzelfde aantal schoten heeft (goed voor x2 doorlonten) heeft mij doen beslissen de NYPB rechts te laten liggen. Aan de andere kant ben je ook met dit pakket in een keer klaar voor 200 euro. Negen mooie cakes inclusief een vlotte finale cake die in z v en i shape gecombineerd word geschoten.
Overzichtje:
1. Dynasty Brilliant Box € 157,- (gewoon gaaf het heeft mij niet teleurgesteld)
2. Crown New years pyro box € 199,- (Leuk en over nagedacht!)
3. Crown Centurion € 125,- (lekker compleet, goede diversiteit)