Wat is jouw top 5 van BKV van 2010?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KoenL

Registered User
Het maken van een mooie lijst is voor veel van ons een pittige klus. Vaak zien we door de bomen het bos niet meer door de hoeveelheid producten die op de Nederlandse markt zijn. Of nog erger, je komt er na de jaarwisseling achter dat je producten over het hoofd hebt gezien en een topper hebt gemist. Om dat te voorkomen kan je nu per importeur jouw top 5 aangeven.

Wat zijn volgens jou de beste 5 producten van Breeschoten 'de Kruiterij'?

1.
2.
3.
4.
5.

polleke45

Registered User
Nou KoenL, ik geloof niet dat BKV veel gaat verkopen dit jaar... Niemand, maar dan ook niemand die een TOP 5 heeft.

Zal ik dan maar de artikelen van ze noemen die ik wel aardig vind:
-collonade 300
-Van wat ik heb gezien lijkt mij de nieuwe drgn lijn een hele goede
Filmpje van bv de brainiac kost maar 15 euro 240gram kruit

Switch 36 shots 500 gram voor 35 euro

KoenL

Registered User
Nou KoenL, ik geloof niet dat BKV veel gaat verkopen dit jaar... Niemand, maar dan ook niemand die een TOP 5 heeft.

Begrijpelijk, de prijs is veel te hoog. De gemiddelde consument met een BKV dealer op de hoek wordt daar het 'slachtoffer' van, gelukkig weten wij beter en slaan we deze over. Overigens vind ik wel dat er hele mooie dingen te krijgen zijn bij BKV, maar de prijs is in sommige gevallen te bizar voor woorden.

Mystifying Sage

Registered User
die Brainiac voor 15 euro valt nog wel mee, zo te zien aan het filmpje...en daar een aantal tegelijk van...mmmmm...

Ik heb tot nu toe altijd al BKV links laten liggen, maar mogelijk dat ik voor de brainiac een uitzondering maak..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan