Wat is dit?

NelisB

Registered User
602DL.jpg

Via een supporterssite in Italië waar ik wel eens fakkels en rookpotten besteld hebben ze ook deze knaller per 50 stuks te koop. Ga ze binnenkort uit nieuwsgierigheid maar eens bestellen, maar iemand hier enig idee wat voor effect dit zou kunnen hebben?

Shorty

Registered User
ik vindt ze als ik naar de vorm kijk erg op een pirat special lijken, die zijn onder het kopje ook iets smaller :)

Mischien specials met een ander label ofzo ?

NLsandman

Registered User
Dit zijn strijkers die onder de vrije klasse vallen, zeg maar consumenten vuurwerk.
Ze zijn kleiner en lichter dan weco's en pirat special, die vallen onder klasse II en deze onder klasse I, vergelijkbaar met astronauten enzo.
Nico en weco hebben deze dingen ook gemaakt alleen dit komt van een italiaanse fabrikant af.

raudi type c1 heten ze.

http://www.argiropir.com/home/home-i.htm

Laatst bewerkt:

NelisB

Registered User
Kijk dat is info waar we iets aan hebben. Stelt dus eigenlijk geen fuck voor, vondt het al raar dat ik ze via de post binnen kon krijgen maar goed.

Beetje rare site staat niks over die dingen maar goed.

Laatst bewerkt door een moderator:

jawe

Registered User
Hm dan ben ik in de war met andere gele strijkers,weet iemand nog welke ik bedoel ze waren een jaar of 6 geleden nog verkrijgbaar .

vuurtje?

Registered User
jawe zei:
Hm dan ben ik in de war met andere gele strijkers,weet iemand nog welke ik bedoel ze waren een jaar of 6 geleden nog verkrijgbaar .

Bedoel je soms piccolo"'s

dat zijn ook gele strijkers wel heel klein vergelijkbaar met een black spider

zink901

Registered User
vuurtje? zei:
Bedoel je soms piccolo"'s

dat zijn ook gele strijkers wel heel klein vergelijkbaar met een black spider
Nee zeker niet, hij heeft het over gele strijkers die een jaar of 6 geleden te krijgen waren, knalden zoals de Pirat Special of Corsair [zie enkele posts terug..]

NelisB

Registered User
Ik heb ze inmiddels binnen en zijn weer anderen dan op eerste foto te zien waren. Net even één geprobeerd, ok heel bijzonder is het niet maar viel me niet tegen.

Pontintoo^Z^P

Registered User
NelisB,
Hoeveel heb jij toen betaald voor de verzendkosten?
De prijzen op de site staan ook raar, iemand nog meer bekend met deze site die hierop antwoord heeft?
Mvg, CoakCraw

Laatst bewerkt:

naat

Registered User
hallo

ik heb deze strijkers in huis (die gele op mijn avatar onder de supermagnum) ze knallen nog redelijk voor hun grootte vind ik maar niet zo speciaals,in varese(italie) heb ik ze gekocht voor 5euro pakje van 100

groeten

The Cigarman

Moderator
Medewerker
FreakyPyro zei:
Waarmee is de knal te vergelijken?

Dat kan bijna niemand een goed antwoord op geven.
Iedere freak ervaart een knal anders.
De ene freak zegt van een bepaald stuk knalvuurwerk, dat de knal waardeloos is en dat bepaalde knal artikel nooit meer wilt.
Terwijl de andere freak ze toppie vindt en die gene die knallers nog vele jaren afsteekt.
Je moet ze zelf beoordelen...;)

ultrasvakp

Registered User
NelisB zei:
Ik heb ze inmiddels binnen en zijn weer anderen dan op eerste foto te zien waren. Net even één geprobeerd, ok heel bijzonder is het niet maar viel me niet tegen.

Ik heb een vraagje voor jou..
Ik wil ook wel zo'n doosje bestellen maar hoeveel kost 1 dooje en hoeveel zijn de verzendkosten?
En krijg ik geen problemen met politie als ik die dingen bestel?

naat

Registered User
die op jouw foto zijn magnums(wist je natuurlijk wel al) ze knallen harder dan die raudi's maar je hebt type 1/2/3 van raudi en deze magnum;babymagnum,magnum,supermagnum

P

poziloc

Guest
ultrasvakp zei:
Ik heb een vraagje voor jou..
Ik wil ook wel zo'n doosje bestellen maar hoeveel kost 1 dooje en hoeveel zijn de verzendkosten?
En krijg ik geen problemen met politie als ik die dingen bestel?

wat denk je zelf???
als je een beetje logisch nadenkt, kan je zelf het antwoordt verzinnen

remio

Registered User
als ik dit topic doorlees kan t inderdaad over de post worden besteld......volgens topicstarter in ieder geval:+

gegroet

Bovenaan