Wat is dit / wie kent dit ?

Dragon-Heart

Registered User
Wwow zien er wel relax uit..

Mooie bling bling :p

Maar het lijkt zoals Roel zei
op een Super Vlinder..

Dus als ze niet zelfgemaakt zijn dan zijn het maybe een nieuw soort Super Vlinders.. :9 :p

raymondv

Registered User
Dragon-Heart zei:
Wwow zien er wel relax uit..

Mooie bling bling :p

Maar het lijkt zoals Roel zei
op een Super Vlinder..

Dus als ze niet zelfgemaakt zijn dan zijn het maybe een nieuw soort Super Vlinders.. :9 :p

:+ Ik hou me aanbovelen als iemand meer info heeft, ik zal zelf ook eens her en der gaan neuzen en als ik vergelijkingsmateriaal heb zal ik eens kijken wat harder knalt ..

Alvast bedankt allemaal ....

Ray

remio

Registered User
volgens mij heeft die grapjas je een doosje supervlinders verkocht die ze met een mooi glimmend papiertje heeft "bekleed"

gegroet remio

raymondv

Registered User
remio zei:
volgens mij heeft die grapjas je een doosje supervlinders verkocht die ze met een mooi glimmend papiertje heeft "bekleed"

gegroet remio

Het waren 5 doosjes (geseald) dus geen grapjurk die ze zelf opnieuw heeft verpakt. Prijs was trouwens 1 Euro per stuk. Als ik op het forum andere supervlinders bekijk denk ik dat de mijne kleiner zijn.

Ray

remio

Registered User
1 euro ps of per doosje? die prijs komt redelijk overeen en de afmeting is gelijk aan een super visco. en sealen heb je mooie apparaatjes voor.

als dat niet het geval is, ben je waarschijnlijk de enigste die ze heeft want ik heb ze niet eerder gezien op een forum, daarom denk ik toch echt dat t een beetje nep is.:p

gr

raymondv

Registered User
remio zei:
1 euro ps of per doosje? die prijs komt redelijk overeen en de afmeting is gelijk aan een super visco. en sealen heb je mooie apparaatjes voor.

als dat niet het geval is, ben je waarschijnlijk de enigste die ze heeft want ik heb ze niet eerder gezien op een forum, daarom denk ik toch echt dat t een beetje nep is.:p

gr

1 Euro per stuk ... ik zal morgen wat meer foto's maken.
Waarom zou een grapjas dit doen ? Heeft er toch geen baat bij ?

Ze knallen i.i.g. dat is het probleem niet..
Ray

capello

Registered User
ik ken ze wel.
het zijn de kerstvlinders (speciale kerst editie).
Ieder jaar rond deze tijd vindt je ze onder de kerstboom.

Flying_Dutch

Registered User
Ik ben er 100% zeker van, om te zeggen dat dit de nieuwe supervlinders zijn. Ze gaan wel iets zachter dan normale supers en zijn ook ietsje kleiner. Dit hebk namelijk al eerder gevonden op AVP. De site is nu offline eventjes dus zoek straks zelf even als je meer info wilt. Als ik het niet vergeet zal ik nog een paar links geven, en wat info nog (als de site weer online is).

En @ de grappenmaker boven me, het waren geloof ik wel degelijk 'kerst'editie vlinders. (Dit kan ik nu dus niet meer terugkijken want de site is ff offline....)

Greetz Dutch

tomac

Registered User
Die rode is dunner als die groene, dus dat vind ik een beetje raar. Naar mijn mening gewoon normale supers met een eigen papiertje eromheen. En als je geen bewijzen hebt, blijf ik hierbij

raymondv

Registered User
Hoi,

De groene en de rode zijn beiden even groot, knallen ook even hard...
Zoals ik al aangaaf heb ik geen vergelijkingsmateriaal over HOE hard maar zeker is dat het vele malen harder klinkt dan de ouderwetse (echte) groene strijkers. Er komt wel zo'n zelfde flash :p vanaf !

Groet
Ray

Bovenaan