Wat een weertje he? Gelukkig is het niet 31 december...

britain

Registered User
Hebben jullie ook altijd nu al zoiets van: gelukkig is het vandaag niet 31 december!;)

Ik betrap mijzelf er altijd op dat ik vaak nu al bezig ben met het weer. Ik moet bijvoorbeeld het vuil bij ons weggooien aan het einde van de dag en kom dan buiten terwijl het windstil is, niet te koud, en lekker donker. Ik denk dan altijd: "perfect oud en nieuw weertje"

Maar vandaag ben ik in ieder geval blij dat het geen 31 december is...

ThunderBall

Registered User
Zo blij ben ik er ook nu niet mee, morgen is Franeker en daar wil ik graag naar toe; Wolff & Broekhoff wordt daar geschoten, verder is het altijd een top demo.:lub:

britain

Registered User
Als het zoals afgelopen jaar is dan pleur ik alles in de schuur tot volgend jaar. Zonde geld..

Vorig jaar was ook huilen met de pet op hiero. Regen en heel veel wind. Ondanks dat alles afgestoken. Heb zeker genoten, maar toch wens je graag beter weer te hebben!

sw0rdys

Registered User
Ik zit steeds te denken laat de vorst en sneeuw wachten tot net voor kerst, mooie witte kerst en oud en nieuw :D
BEETJE wind voor de rook mag dan nog...

sprinkhaan

Registered User
Verleden jaarwisseling de mooiste stukken om 20.00 gedaan . Zag op de buienradar de shit al aankomen. Heb daar nogsteexs geen spijt van. Volop kunnen genieten zonder natte shit en beperkt windje.

GMP82

Zilveren Member
Gewoon dit jaar weer normaal stookweer: Droog, graad of 3-4, windkracht 2-3

Heb ik aan sinterklaas gevraagd, dus dat moet goedkomen...

Sweet Laker

Registered User
Heb helemaal geen verwachting, zie wel wat het weer doet met oud en nieuw. Kan me er druk om maken, maar veel invloed zal het niet hebben.

AWG

Registered User
Tja achteraf viel het voor mij nog mee vorig jaar.

Overdag was het miezerig en waaide het matig.
stuk of wat rotjes en bloemetjes afgestoken.

Zo tussen 4 en 7 was het bar en boos(mijn humeur evenzo) harde windstoten en stevige hoosregen,toch nog fonteintjes plat afgestoken en een prima falcon(die ging schuivend over de straat toen hij leeg was.. doe ik ook nooit meer):sad:

Na 12 uur was het beetje miezerig en waaide het nog wel maar was niet heel heftig.
Heb heel veel de lucht in kunnen blazen samen met zwager,broer van zwager en buurman van zwager.(vierden het in pijnacker)
Daarna met sterke zaklamp in de cakes gekeken of alles af was gegaan en die zijn toen op ''een met flitspaaltjes aangestoken'' vuur belandt.
Heb een biertje opengetrokken en daarna nog 1 en daarna nog 1 en toen ben ik naar binnen gegaan en lekker mijn bedje ingedoken(heerlijk zoals mijn haar dan nog naar kruitdamp ruikt,douchen komt de dag erop wel):hehe!:

Voor dit jaar is met geen zinnig woord te zeggen, het is zo wisselvallig, ik heb nog geen enkele continue oud en nieuw meegemaakt waarop het 2 jaar achtereen hetzelfde weertype was als het jaar ervoor.
Ik ga uit van regen wind en mist,ijzel etc etc etc. dan kan het alleen maar meevallen...

Het scheelt ook als je zorgt voor een divers assortiment in je collectie, dus van alles wat.
Als iets dus onverhoopt niet goed uitpakt heb je altijd nog wat anders om af te steken.

expect the worst and hope for the best.:smiling:

Galaxis

Registered User
Herkenbaar....

Vorig jaar was een drama jaar. Erg veel wind en regen. De 2 jaren ervoor hadden we dikke mist. Dit jaar graag weer eens fatsoenlijk weer op 31 dec.

Bovenaan