Waarschuwing voor - pyro-fireworks.net

Vanwimmeren

Registered User
Beste mensen ( Vuurwerk liefhebbers ),

Het is jammer dat sommigen mensen misbruik van een situatie willen maken in dit geval iemand blij maken met een dood vogetlje.

Zo bestelde ik onlangs enkele dingen bij deze webshop: www.pyro-fireworks.net

Ik heb 6 dagen gewacht en tussen door verschillende mailtjes gestuurd in het Nederland en Engels. En totaal geen antwoord terug.

Nu moet ik dus op deze manier actie ondernemen om mijn €256,00 terug te krijgen.

Ik raad iedereen af om daar te bestellen. Het zijn gewoon oplichters die misbruik maken van de situatie in dit geval dus van een

vuurwerk liefhebber.

Wil je niet opgelicht worden?
Koop niet bij:

www.pyro-fireworks.net

2gtzynb.png

smilli

FPM Filmer
Bij dit soort sites worden wel vaker mensen opgelicht, zou niet alleen aanraden om niet van die site te kopen maar ook alle andere poolse, duitse vuurwerksites die zwaar vuurwerk verkopen!

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Hoe heb je betaald als ik vragen mag? via Paypal en visa kan je je geld gewoon terug krijgen.

bluebear

Registered User
misschien is het voortaan handiger om eerst een kleine bestelling te doen en daarna pas over zulke bedragen na te gaan denken.
toch goed dat je anderren waarschuwt.
mvg

The Cigarman

Moderator
Medewerker

Nog een link in de topic link die Fred postte: http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1313860614

Mijn advies bestel niet op dat soort sites.
Het ziet er allemaal erg leuk uit en de stukken vuurwerk roepen allemaal je naam.
Maar het is harstikke illegaal en dat weet ook die slimmerik die achter Pyro fireworks zit.
Dus hij weet wel, dat jij niet naar de politie gaat.

Besteed je geld dan liever aan een Nederlandse bestelsite en het handige is, dat je je vuurwerk 29, 30 en 31-12 op kan halen.
Dus je vuurwerk ligt ook niet een halfjaar in je schuur.

Vanwimmeren succes met het terug krijgen van je geld.

bluebear

Registered User
Wat leuk! Kan je nog koffie gaan drinken bij hem...gezellig!
ik krijg opeens ook wel zin in een zwart bakkie:hehe!:
ben zelf ook opgelicht voor jaar voor 60 euro.(niet bij deze)
is niet veel geld maar het nare gevoel heeft me serieus nog 4 maand in me maag gelegen.

Grizmo Raizor

Registered User
Goedkoop is duurkoop. Je had gewoon lekker hier moeten bestellen.. Oke, geen harde knallers maar dan had je wel in ieder geval iets voor je geld gehad. Ik wil het eigenlijk niet zeggen... maar, eigen schuld dikke bult. Je moet je ook niet dit soort ilegale praktijken bezighouden.

Yoshimitsu

Registered User
Ik zie de laatste tijd heel veel van dit soort "webshops" voor vuurwerk, veelal uit polen/oostblok... Wat is dat toch?
Het is misschien verleidelijk maar doe het gewoon NIET!! Het lijkt me gewoon echt niet verstandig en het is nooit 100% te vertrouwen, ze zijn natuurlijk nergens bij aangesloten...

Hoop voor je dat je je geld terug krijgt, ben benieuwd hoe het af loopt. Als je meer weet, post het hier!

kingmokum

Banned
Diep van binnen wil iedere vuurwerk freak wel eens wat oostblok spul proberen.

Daar spelen dit soort mensen op in.

Is de oplichter inmiddels al achterhaalt?

Bovenaan