waar gekocht?

Booomy

Registered User
123vuurwerk Lopik. Dat is zeker de moeite waard. Goeie collectie , prima service en ook nog een mooie korting van 30% :) wat wil je nog meer.

bas9-6

Registered User
123vuurwerk Lopik. Dat is zeker de moeite waard. Goeie collectie , prima service en ook nog een mooie korting van 30% :) wat wil je nog meer.

Hoe kom je dan aan die 30% korting? er staat wel, bij een bestelling van zoveel tot zoveel, krijg je zoveel aan vuurwerk gratis. Kan je dit dan zelf uitzoeken, of doen hun dat voor je. En wat krijg je dan?

Wolff_freak7

Registered User
Hoe kom je dan aan die 30% korting? er staat wel, bij een bestelling van zoveel tot zoveel, krijg je zoveel aan vuurwerk gratis. Kan je dit dan zelf uitzoeken, of doen hun dat voor je. En wat krijg je dan?

Er gaat 30% van je totaal bedrag af.
je moest daarvoor een code invoeren zodat er 30% afging.
dus geen gratis vuurwerk.
ik ben zelf ook naar 123 geweest en ik moet zeggen: top service en top collectie!
volgend jaar weer!

Jean Cross

Registered User
Ook ik ben bij 123vuurwerk geweest, TOP.! -30% ook super natuurlijk ;)
Eind dit jaar weer, maar koop dan bijna mijn hele collectie daar (afhankelijk van assortiment).

Orthen Den Bosch ook vaste prik (-35%) en ook top.!

Steenbergen, Vuurwerkland (-35%)....... LAATSTE KEER.... 3,5u wachten, 1/3 van mijn bestelling vervangen en bij thuiskomst miste ik door alle constanatie alsnog een Jewel in the Crown...... Echt drama

Remon Sport Arnhem, vaste prik (ook al krijg ik geen korting) Koop al 5 jaar op rij de Bloody Sky bij hun.

Glasservice Brouwer, Arnhem voor de Twister Knal, Crackling Candles van Broekhoff en de Super Bees.!

Uutgrunn

Registered User
Het meeste koop ik bij Kuiper in Koekange. Daar liggen de prijzen zo'n beetje 30% onder de gangbare prijzen.
Dit jaar heb ik nog de zink pijlen bij Westvuurwerk in Groningen gekocht. Voor het kleine broekhoff spul ga ik naar Belga Fietsen in Groningen.

Gertjanberg

Registered User
poeh,

goedkopervuurwerk :lub:(waar de beste service van iedereen is volgens mij)
pyrovoordeel/harten4
vandekamp
JWB
vuurwerkschuur
praxis

dat was het wel ongeveer:smiling:

Laatst bewerkt:

olaf81

Registered User
Alles gehaald bij de Vuurwerkhal in Rijswijk.

Kreeg nog voor 160euro gratis aan vuurwerk waaronder:Outregeous,Colourfull thundertail,Pyramith.

Top actie!Volgend jaar weer.

Thuur

Registered User
Al 4 jaar bij Mantel Arnhem-zuid bevalt prima ze hebben bij mij bij het ophalen nog wat extra erbij gedaan en hielpen zelfs mee sjouwen naar de auto. Nog geen vervangers in die jaren gehad top winkel dus!!
De jaren daarvoor bij heel veel winkels gekocht, maar was altijd drama met ophalen vervangers etc.

slalex

Registered User
In Polen,

Heb daar verschillende adresjes gevonden!!!
Verder in Nederland gewoon bij de Halffords wat simpele diamond troep.

flyineddy

Registered User
Van der Veen in Nieuw weerdinge.
kom daar al jaren. top service en een goed assortiment (GBV, Zena en Bonfire) en ook tot 35% korting (boven de 1.000,-)
nog een paar dingetjes gehaald bij Zomers vuurwerktotaal in Emmen.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
123 Vuurwerk Lopik (zoals altijd weer top)
Dutch Fireworks in Tiel (prima ervaring die zeker weer herhaald gaat worden)
VWL Steenbergen (Een ezel stoot zich geen 3 keer aan dezelfde steen, dus was dit de laatste keer)
Toschpyro Osnabruck (Voor wat leuke Duitse potjes)
Kabalt in Alphen a/d Rijn (Goede ervaring.)

Vorig jaar ook bij Intertoys Kiers (Leusden), Roenhorst (varsseveld) en Kuiper (Koekange) Voor die winkels niets dan lof.

Laatst bewerkt:

djhek

Registered User
Katan Zutphen goeie kortingen
buurt ass €750 halen €500 betalen profi en maxx line
china label inferno €32,50 voorverkoop is 45% korting
aardig peroneel
ga 2011 zeker weer
,

DioR

Registered User
Steenbergen, Vuurwerkland (-35%)....... voor mij ook de LAATSTE KEER.... 4u wachten, maar wel alles wat besteld was binnen!

En bij THEO VAN HUET in Pannerden.... Top zaak, en vriendelijke mensen achter de balie, daarbij groeit met het jaar de producten, zelfs dit jaar uitgebreid met Royalfireworks en Bonfireworks. (gewoon jarenlang een vast adres!)

Pyro030

Registered User
123Vuurwerk en Azuma Fireworks..

En bij de lokale tuincentra voor wat kleine dingetjes als ik nog wat geld over heb ;)

Bovenaan