vwk-freaks.nl

-<VwK>-

Registered User
Hallo allemaal, ondertussen bestaat mijn site nu 1 jaar en ik vond het wel eens tijd om wat reclame te maken:p
Ik ben natuurlijk lang niet zo prof als FPM, maar ik vind het evengoed leuk om te filmen en foto's te maken.
Ondertussen hebben wij nu 239 foto's en 106 filmpjes online staan, en het worden er steeds meer en meer:cool:

Dus kom ook maar eens kijken op www.vwk-freaks.nl
Heb je evt. nog tips voor bv de lay-out oid zeg je het maar:)

nismo

Registered User
Ik weet niet waarom maar ik krijg.

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sourcy315/domains/vwk-freaks.nl/public_html/film.php on line 20
Er zijn geen filmen gevonden

-<VwK>-

Registered User
Ja dat was ik nog vergeten te zeggen eigenlijk.
Af en toe zijn er wat probleempjes bij de host, maar op dit moment heb ik het zelf hier niet...

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ja dat was ik nog vergeten te zeggen eigenlijk.
Af en toe zijn er wat probleempjes bij de host, maar op dit moment heb ik het zelf hier niet...

op alles wat ik aanklik op je site krijg ik foutmeldingen.

misschien is de tip dan om een andere host te nemen:nuts:

P

poziloc

Guest
Staat er zo'n mooi logo: Stook verstandig, slopen is niet stoer!
Wat kom ik tegen...een filmpje van een Trueno rocket zonder stok!!!
Niet echt slim

-<VwK>-

Registered User
Tja toen waren we nog niet zo slim bezig inderdaad.
Maar we sloopten niets he...maar echt veilig was het niet.
Bij zulke dingen kom je mijm niet meer tegen hoor:smile1:

P

poziloc

Guest
Ik kon je filmpjes al.
Ik persoonlijk zou dat filmpje ook verwijderen...athans dat is mijn mening
er stond ook nog een andere, die wel weg gehaald is

Cameo

Registered User
@-<VwK>-
Best wel sneu eigenlijk. Een paar maanden geleden draaide je site volop mee en nu je het gaat promoten heb je last van vervelende PHP/MySQL fouten. Toen je site nog goed werkte vond ik het best leuk om door de filmpjes en foto's heen te klikken. Wel deel ik de mening van Poziloc, dat je je het beste distantieert van materiaal wat riekt naar vandalisme of onoordeelkundig gebruik. Dan zet je je anti-vandalisme banner 100% kracht bij.

Klein beetje offtopic; Ik denk dat je hoster meer weet van de foutmeldingen. De laatste keer dat ik iets dergelijks zag had de provider ongemeld een nieuwe versie van MySQL en PHP geinstalleerd. Sommige scripts moesten daarop aangepast worden.

Verder succes gewenst met je site!
Groetjes,
Cameo

-<VwK>-

Registered User
@ Cameo:

Wij, ondertussen is het eigenlijk alleen nog ik, hebben nooit iets opgeblazen of iets dergelijks.
Ik ben tegen vandalisme en dat laat ik iedereen weten ook, ook de mensen in mijn omgeving...
Dat filmpje van die Treuno rocket op het ijs is eigenlijk ook niet goed, en jullie hebben eigenlijk ook wel gelijk.
Ik zal dat filmpje binnenkort verwijderen van de site, goed?
Jeroen keurde het filmpje trouwens wel nog goed, om evt. nog partner te worden van http://www.vuurwerkvandalismeisnietstoer.nl...

Ook nog even offtopic:
Ik denk dat de site nu niet meer zo populair is ondat ik geen forum heb.
Als je een forum hebt, met nieuwsbrieven enzo, blijven de mensen terugkomen natuurlijk.
Ik heb het wel eens geprobeert, maar dat liep uit op een flop.
Kan het nu nog wel een keer proberen, nu bestaat de site ruim een jaar, dus is hij wel een stuk populairder geworden;)

Nu weer helemaal ontopic, ik zal mijn host morgen even opbellen...
iemand nog tips/hints?
Voor bv de lay-out ofzo?

jeroen137

Registered User
Ik kende de website ook al, en vind het wel leuke filmpjes.

Ik zal even uitleggen waarom voor vuurwerkvandalismeisnietstoer.nl ik dat filmpje niet erg vond.

In het filmpje word wel een lawine pijl verkeerd afgestoken, maar er word niks mee stuk gemaakt. Dit is dus geen vandalisme, maar gewoon onverstandig vuurwerk afsteken.

m.v.g. jeroen13,7

Bovenaan