vw shop in Salou

Tony

Administrator
Medewerker
Sorry sorry sorry Vonk, ik werd een beetje over enthousiast:p weet iemand die dit jaar naar salou is geweest of ze de mortierkitjes nog verkopen? lijkt me wel leuk om er een paar mee te nemen...

Misschien is het beter om gewoon even naar die winkel te gaan. Ze kunnen nu op voorraad zijn maar morgen uitverkocht. Dan kan je daar beslissen wat je doet,.

Michelz

Registered User
Er zit een klein vuurwerkwinkeltje in Reus, half uurtje rijden vanaf Salou. Het stond op de planning om er heen te gaan maar toen belandde ik helaas in het ziekenhuis. Had grootse plannen natuurlijk maarja :(. Heb van een buurman die er eerder heen was gegaan 6 pijlen gekregen en ik kan je vertellen die pijlen gaan aardig hard. Het zijn 6 pijlen voor €30,-. Als iemand geinteresseerd is in het adres, ik zal het even opzoeken, stuur me maar een PM.

vuurwerkman19

Registered User
Danke voor de reactie's. Ik zal wel even wat foto's nemen als ik er ben!

Als je het adres makkelijk kan vinden wil ik het graag hebben!

groetjes

vuurwerkman19

Registered User
Gisteren aangekomen in Salou, maar direct even naar de winkel gezocht en gevonden!

ze verkopen nu 2 soorten Carcasas:p

Small Festival balls 12st voor 15euro (1,5 inch)
Big Festival Balls 6st voor 15euro (2inch)

Ook zijn er een soort kant en klare mascletas te koop! ziet er erg goed uit!

fotos volgen zodra ik in NL ben!

engrealat

Registered User
Gisteren aangekomen in Salou, maar direct even naar de winkel gezocht en gevonden!

ze verkopen nu 2 soorten Carcasas:p

Small Festival balls 12st voor 15euro (1,5 inch)
Big Festival Balls 6st voor 15euro (2inch)

Ook zijn er een soort kant en klare mascletas te koop! ziet er erg goed uit!

fotos volgen zodra ik in NL ben!

Ben toch erg benieuwd naar de foto´s......

vuurwerkman19

Registered User
Het is eigenlijk een deel ervan... uhm zoals nu bij Zena verkocht wordt in baarle de valencia ofzo... een soort rits van vlinders..... wordt er hier een net verkocht van vlinders... ik zal fotos van deze rits proberen maken, wordt alleen een probleem hij zit helemaal opgevouwen en ik heb hem niet gekocht:(

hier in spanje blijkt nu ook dat vuurwerk niet meer afgestoken kan worden, er zijn nu dagen waarop het mag in het jaar:S heel vreemd maar volgens verschillende spanjaarden is het zo...

of misschien dat ik het niet goed heb begrepen!
nu maar kleine shells van hotelbalkon afschieten!:p

vuurwerkman19

Registered User
zo serieus bedoelde ik het HELEMAAL niet...
maar goed....

gelijk deze reacties, beetje jammer....

Iedereen die vuurwerk liefhebber is weet toch dat je extreem voorzichtig moet doen met shells hoe klein of hoe groot ze ook zijn....

mijn excuses.....

Laatst bewerkt:

myrmidon

Registered User
341924988_6_Ojty.jpeg

341936700_6_0e-k.jpeg

Mijn vuurwerk meegenomen uit Salou, was een beetje vergeten er een foto van te maken en hier te showen.

Wat je ziet:
2x Traca's van 20mtr (welbekend. 20 euro p/s)
1x Festival Shells (Altijd leuk, shellkitjes, 18 euro)
1x Retardis Condor (Ken deze niet waren 3 euro voor 100 stuks, gaan best goed)
1x Treuno Valenciano Extra (Mini vlindertjes, best leuk, 50 stuks voor 3 euro)

Totale kosten 64 euro.

Laatst bewerkt:

deamonchild

Registered User
Stom ik ben echt 8 jaar geleden in zuid frankrijk op vakantie geweest in : La grande Motte das ongeveer 20 km van montpelier af en daar kocht ik onnozel als ik was in een klein winkeltje :

Festival Shells
me van geen kwaam bewust kende het bestaan erniet van en ook niet van deze website die schoot ik op het strand af in een kuil omdat die buis er niet bijzat en mijn vader steeds zei : volgens mij moeten die dingen in een buis gestopt worden. maar het zat er niet bij en de gebruikershandleiding was frans dus ?je wist niet beter !
Daar verkochten ze toen ook van die HELE grote rode rotjes zegmaar ze leken het daar op het strand heel goed te doen maar 1 pakje mee naar huis en de gemiddelde strijker klapt 10x harder en die zijn nou niet echt van tjonge jonge........

Maargoed back on-topic.

Nu weet ik eindelijk wat die traca is en dat vink wel leuk..

Zucht beetje wazige post NEED koffie

buldog

Registered User
Eind deze maand naar malgrat de mar en ga natuurlijk even een bezoekje brengen aan dit geweldige winkeltje in salou :D Als iemand een vuurwerkwinkeltje weet in malgrat zelf zou die gene me dan even willen PM'men.

Bovenaan