• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

VW Delfzijl Azuma

dieter

Registered User
28 Mei Vuurwerk te Delfzijl.

wie : Azuma fireworks
wat : max 4inch
waar : in het haven gebied
tyd : onbekend


Vuurwerk vanaf een ponton.
 
als je van niet al te ver hoeft komen is het een leuke show.
bommen blokken en candles


ik zeg minder dan 30 minuten rijden DOEN , langer dan 30 minuten rijden zou ik het niet doen.

duur ongeveer 15 a 20 minuten.
tijd vorig jar was dacht ik 22.15 of 22.30 zorg dat je er voor 22.00 uur bent dan ben je zeker op tijd.
groet condor27
 
Laatst bewerkt:
Het vuurwerk zal qua nagenoeg het zelfde zijn als in hilversum echte met andere combinaties met een maximaal calliber van 100 mm.
We hebben de shells weer in diverse combinaties voorbereid tezamen met candels en flowerbeds.
Dus ik denk de moeite waard ook al is het een eind rijden.
 
Was een mooie show. Begon om 23:00 uur en was tegen 23:20 afgelopen. Lekker druk en mooie dikke knallen met supermooi vuurwerk. Volgend jaar kom ik zeker weer terug:cool:

Heb geen idee hoe een gemiddelde vuurwerkshow eruit ziet, maar dit was iig leuk.
 
was een zeer goedde show
met veel salutes with silver tail , heel erg mooi op kleur geschoten series bommen en zeer mooie ringbommen met hart in het midden .

erg heldere kleuren moet ik zeggen.!!
topshow.

ik vondt hem beter dan vorig jaar .

ook een super finale alhoewel ik halverwege ook 1 keer en idee kreeg dat het een finale was zoveel bommen als er tegelijk de lucht in gingen .


Azuma Bedankt het was SUPER, tot volgend jaar

groet Condor27
 
Back
Bovenaan