Vuurwerkvrije vakantieparken :: 2011 vijf vuurwerkvrije parken

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkvrije vakantieparken :: 2011 vijf vuurwerkvrije parken

Ook in 2011 biedt Landal Greenparks een vijftal vakantieparken aan die vuurwerkvrij zijn tijdens de jaarwisseling.Al een aantal jaren zijn de vuurwerkvrije vakantieparken bij Landal een groot succes en daarom ook snel volgeboekt. Vooral onder mensen die niet van vuurwerk houden, in bezit van huisdieren zijn en/of kleine kinderen hebben, zijn de parken zeer in trek.

Vuurwerk verboden
Vuurwerk is ten strengste verboden op deze vijf vakantieparken. Wilt u rustig oud en nieuw inluiden? Dan zijn deze parken een goede keuze. Want bij sterretjes en de knal afkomstig van champagnekurken ligt de grens.

Vijf vuurwerkvrije vakantieparken Landal
De Veluwse Hoevengaerde (Gelderland)
Reevallis (Limburg)
De Witte Bergen (Overijssel)
Miggelenberg (Gelderland)
Orveltermarke (Drenthe).

http://www.bungalowparkoverzicht.nl/nieuws/vuurwerkvrije-vakantieparken

smilli

FPM Filmer
Tjah..er werd vorig jaar al volop geklaagd door de bezoekers dat de knallen in de omgeving nog lekker doorgalmde in de parken. Nederland is te klein om helemaal geen knallen te kunnen horen!

bluebear

Registered User
ik vind het een erg goed initiatief.
als mensen niet van vuurwerk houden of hun hond/kat kan echt niet tegen vuurwerk dan is het toch perfect?
je zult wel wat gegalm hebben maar het zal wel veel schelen.

magnolia

Registered User
sommige mensen worden al wat ouder en willen gewoon rust aan hun hoofd .
ik kan me dan ook goed voorstellen dat ze dan naar zo n park gaan .
maar ik zou niet om de kinderen of huis dieren naar zo n park gaan .
want kinderen kun je met het geknal vertrouwt maken , en je huisdieren hou je dan gewoon lekker binnen

Z@P

Registered User
alle zuurpruimen verzamelen in een bungalow park, perfect toch wij geen last van hun en vice versa ;-)

Bovenaan