Vuurwerkshow Emiclaer Amersfoort

Plep

Registered User
Zaterdag 28-11-2009 was er weer de jaarlijkse vuurwerkshow na de Sinterklaas lampionnen optocht.

Hierbij bijna 6 minuten van die 10 minuten die de show duurde (in HD).

Veel plezier ermee,

Peter

looneytunie

Registered User
Die salutes waren toch echt wel shells hoor, en die grote tails waren ook geen normale cosumenten cakes.

Ik heb echt genoten van deze show!

mickeyzegtboem

Registered User
Die salutes waren toch echt wel shells hoor, en die grote tails waren ook geen normale cosumenten cakes.

Ik heb echt genoten van deze show!

Waren dit geen candles? zowel de salutes als de tails?
Het is met de afstanden daar net mogelijk om 2.5" shells te schieten, maar het lijkt me dat ze voor die enkele salutes die afstand niet af gaan zetten en de verguning daar op aanpassen?

KoenL

Registered User
Waren dit geen candles? zowel de salutes als de tails?
Het is met de afstanden daar net mogelijk om 2.5" shells te schieten, maar het lijkt me dat ze voor die enkele salutes die afstand niet af gaan zetten en de verguning daar op aanpassen?

Inderdaad, dat waren kaarsen. Er zijn geen shells geschoten...

Het zijn professionele kaarsen. De 'salutes' zijn bijvoorbeeld 8 shots kaarsen als je ze na telt.

Ook de tails zijn kaarsen die je vaker bij consumenten shows ziet, denk bijvoorbeeld aan Leiden. Ik blijf het één van de mooiste dingen vinden in een shows, grote heldere tails:nuts:

Show ziet er netjes uit. Loopt allemaal goed in elkaar over. Ook de producten die gebruikt worden werken super mee.

Thanks voor de film!

Bovenaan