VuurwerkPOS Kassysteem

Knalgoed

Registered User
Beste Freaks,

Omdat we bij de AVRI voor het eerste jaar vuurwerk gaan verkopen ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met kassystemen.

Wij gaan het VuurwerkPOS Kassysteem gebruiken.

Wat info hierover:

VuurwerkPOS bied voor een winkelier de volgende mogelijkheden:

Acties:

VuurwerkPOS heeft ondersteuning voor de meest gebruikte acties in de vuurwerkverkoop. Denk hierbij aan bijvoorbeeld de volgende acties:

- Gratis vuurwerk in de voorverkoop

- Combinatiekortingen

- Aantal stuks voor kortingsbedrag

Printers:

Als U in uw winkel wilt werken via pakbonnen bij de bunkers is het in VuurwerkPOS mogelijk om het printen van pakbonnen uit te splitsen over verschillende printers. Denk hierbij aan een printer voor de losse verkoop en een printer voor de voorbestellingen

Voorraad:

VuurwerkPOS houd in het berekenen van de voorraad rekening met zowel de artikelen die in de voorverkoop zijn besteld als met de leveringen die u nog binnen gaat krijgen. Hierdoor hoeft U geen NEE te verkopen als het artikel nog binnen gaat komen.

Koppelingen:

VuurwerkPOS heeft met diverse importeurs koppelingen weten te realiseren. Via deze koppelingen kunnen de volgende zaken automatische worden ingelezen:

- Leveringen

- Artikelen

- Webshop bestellingen

- Afhaalmomenten

Zijn er mensen die bekend zijn met dit systeem of misschien met andere systemen om ons wat tips te geven?

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik ken alleen het VMSII systeem door en door... Geen idee hoe POS werkt en wat het kan!

Succes!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Het werkt uitstekend! 5 jaar mee gewerkt... Kan eigenlijk alles! Wordt ook door verschillende winkels gebruikt! Volgens mij werkt de makro er ook mee.

mickeyzegtboem

Registered User
Vuurwerkpos word al enkele jaren door diverse importeurs ondersteund. Stabiel, snel, en een naadloze integratie naar de webshop en de importeur. Als het goed is staat er ook nog een oud draadje hierover ergens op de site.

Knalgoed

Registered User
Oke dan ben ik wel benieuwd naar dat oude draadje hier over. Ik kon namelijk geen enkel systeem vinden. Wist niet eens waar ik het ergens kon plaatsen?

ACDC

Registered User
Wil over het systeem voor diegenen die er niet mee werken het volgende kwijt.

Dit jaar zit het systeem vol met fouten en zijn de medewerkers niet bereikbaar en krijg je een bandje te horen.
Heb je het geluk dat een telefoniste opneemt dan belooft ze dat je wordt teruggebeld maar dat gebeurt niet.

Kortom niet al te best

Bovenaan