Vuurwerklijst rickagovv

Dennis010

Registered User
Re: Wat raden jullie mij aan?

Ik zou voor de grondbloem met knal van GBV gaan, die knallen het hardst in Nederland

white thunder

Registered User

Ik zou voor die 10euro bij intratuin gaan,en dan 2x twisting Bang nemen2x1,49=2,98,1x de Astro lady cracker 400 schots=1,99,en een mooie fontein dr bij the White lightning=2,99 en dan nog 2x shising cracker,dan kom je uit op 10 euro,in ieder geval succes met je keuze,en veel plezier met je vuurwerk,dat word knalluuh :smiling:

RickGAE

Registered User
Ik heb mijn keuze gemaakt en toegevoegd aan verlanglijstje.

Edit:
Topic titel/hoofdpost aangepast

Laatst bewerkt:

RickGAE

Registered User

Ik zou voor die 10euro bij intratuin gaan,en dan 2x twisting Bang nemen2x1,49=2,98,1x de Astro lady cracker 400 schots=1,99,en een mooie fontein dr bij the White lightning=2,99 en dan nog 2x shising cracker,dan kom je uit op 10 euro,in ieder geval succes met je keuze,en veel plezier met je vuurwerk,dat word knalluuh :smiling:
Ik ga hier nog even naar kijken... Misschien vind ik die wel mooier dan de http://www.freakpyromaniacs.com/products/id/2079/Extreme-Bang-Rockets.html

Edit:
Ik ga voor de pijlen met harde knal :)
Kan ik eigenlijk bij de dealer wel alleen die pijlen halen, of moet je verplicht meer bestellen?

Laatst bewerkt:

white thunder

Registered User
Dat is ook een goeie keus,die knalpijlen,ik heb ze zelf nooit gehad,maar het filmpje dr van is best goed :).Volgens mij kan je, gerust alleen die pijlen bestellen of gaan kopen bij de vw winkel,jij gaat lekker knalluhh :smiling:En je kan dan toch nog dr wat bij nemen,want ze zijn geen 10euro.

Laatst bewerkt:

RickGAE

Registered User
Ik moets ergens meer bestellen als dat ik van plan was...
Dus heb ik de Extreme Bang Rockets van het lijstje af moeten halen:huh:
Maar gelukkig heb ik nog genoeg ander vuurwerk :happy:
En als ik nog geld krijg staat de Extreme Bang Rockets bovenaan het lijstje :happy:
Het nieuwe lijstje staat in de 1e post, en is besteld...

D

Deleted member 17038

Guest
Fijn lijstje hoor! Ik help mijn neefje ook en ik zou willen dat hij het zo snel deed als jij!

Bovenaan