Vuurwerkitem bij Man bijt Hond.

Moontan

Moderator
Medewerker
Bericht speciaal voor Tony:

Vuurwerkitem bij Man bijt Hond.

Op 28 december 2012 op Ned 2 om 18.55 is Peter van der Sluijs te zien met zijn vuurwerkhobby.

Peter van der Sluijs uit Spijkenisse is een verwoed vuurwerkliefhebber.
Hij vindt dat het vuurwerk een slechte naam krijgt doordat er veel mee gestunt wordt en verkeerd wordt gebruikt.
Hij ook lid van diverse websites zoals vuurwerkcrew.nl en het vuurwerkmuseum.nl.
Ook is er een stichting vuurwerktraditie.nl deze stichting zet zich in voor het behoud van de vuurwerktraditie in Nederland.
Vuurwerk hoort bij Nederland.
Vuurwerk is alleen gevaarlijk als het verkeerd wordt gebruikt.

http://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/december/14/vuurwerkitem_bij_man_bijt_hond.

Moontan

Moderator
Medewerker
Ieder mens heeft op zijn tijd aandacht nodig.
Sommige mensen hebben veel aandacht nodig en zoeken het zelf op.!! :hehe!:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Dat hij een VERWOED vuurwerk liefhebber was wist ik nog niet. Hoop dat ze hem niet in de zeik nemen en zijn problemen respecteren. Maar ik vrees het ergste.

D

Deleted member 17038

Guest
Dat hij een VERWOED vuurwerk liefhebber was wist ik nog niet. Hoop dat ze hem niet in de zeik nemen en zijn problemen respecteren. Maar ik vrees het ergste.

Ik vrees het leukste. Man bij hond laat mensen gewoon in hun waarde. Laat zien wie ze zijn zoals ze ook echt zijn. Het zal wel weer een lieve eerlijke uitzending worden. Het is gelukkig geen programma van powned.

elgielo

Registered User
Ik hoop dat zijn knetterklopdraaibengalenfopenscherststandaard ook onder de aandacht komt. :tounge:
Deze mag natuurlijk niet ontbreken in zulks educatieve documentaire.

GMP82

Zilveren Member
Kan iemand me ff knijpen? Wordt er nou in de media onze stichting vuurwerktraditie genoemd?

Dan wel weer jammer dat we er een item met Peter vd Sluijs voor nodig hebben, maar hey, het is een begin.

Bovenaan