Vuurwerkhal - Orange label

P.H.Thunder

Registered User
Het is mijn een genoegen om het onderstaande te melden:

pic10.png
orange_label_feel_the_power.png

Orange Label
Orange label is het eigen vuurwerklabel
van de Rijswijkse Vuurwerkhal. Deze collectie bestaat uit 8 super cakes
met alleen maar de beste uitwerkingen

Dit jaar komt de Rijswijkse Vuurwerkhal met een eigen vuurwerk collectie : ORANGE LABEL. Deze collectie bestaat uit 8 verschillende super cakes van 200 tot 500 gram! Met natuurlijk alleen de beste uitwerkingen!

Al deze cakes zijn te zien tijdens onze grote demoshow van 6 december 2009 in Rijswijk.

art.1-camuro-queen.png

Art.1 : CAMURO QUEEN
49 schots waaier met zeer wijde
lang brandende gouden palmen, met als extra blauwe sterren.
Tweeling zus van de Camuro King
€ 67,50

art.2_blue_for_you.png

Art.2 : BLUE FOR YOU
48 schots cake met Blauwe mine effecten en blauwe boeketten, groene en rode crackling sterren.
€56,95

art.3_Orange_Thunder.png

Art.3 : ORANGE THUNDER
100 schots saluutschoten. In 20 salvo's
van 5 zilverboequetten afgevuurd met zware burstknallen.
€ 52,50

art.4_Golden_Rain.png

Art.4 : GOLDEN RAIN
Een zwaar blok met 16 schoten van chrysanthemum staarten.
De staarten ontspringen vervolgens in blauwe camuro,
groene glittering, paarse palmen en knetterwolken.
Een geweldige combinatie!
€ 19,95

art.5_v-power.png

Art.5 : V-POWER
Een flitsende start van knetterstaarten en gouden regen. Als deze
49 schots cakebox op gang is, gaat hij in een steeds hoger tempo met volle kracht vooruit om tot een duizelingwekkende finale te komen van crackling bouquetten en dragon eggs burstknallen.
€ 33,50

art.6_Beautful_heaven.png

Art.6 : BEAUTIFUL HEAVEN
Spectaculaire 50 schots vuurwerkshow in 1 cake .Na een langdurige serie van gekleurde crackling sterrenbouquetten volgen zilveren staarten die overgaan in zilveren palmbomen met fraaie glittersterren. De finale is mystiek blauw met gouden palmbomen.
€ 33,50

art.7_kickoff.png

Art.7 : KICK-OFF
25 schots witte twinkeling begeleid door rode dahlia”s,
zilveren golven met rode twinkeling, groene twinkeling willow
en golden crown met uitzinnige paarse regens.
Allen met harde burstknallen!
€ 37,95

art.8_Feel_the_Power.png

Art.8 : FEEL THE POWER
Een ware krachtgolf komt op gang als de 100 schoten
rode en groene boeketten samen met titanium thunders
worden afgevuurd.
€ 42,50

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Bedankt voor het melden van dit leuke nieuws.
Ik wens Rijswijkse vuurwerkhal veel succes met hun eigen collectie!

KoenL

Registered User
Camuro Queen = Camuro King
Blue for You = Blue Voodoo
Orange Thunder = Big MC Thunder
Etc.

Ik denk dat er niet veel verschil in zal zitten inderdaad, ook gezien de effectbeschrijvingen.

marlboro20

Registered User
Etc.

Ik denk dat er niet veel verschil in zal zitten inderdaad, ook gezien de effectbeschrijvingen.

Het verschil zit 'm dan in de prijs: camuro queen = €67.50, camuro king €75.00, blue for you €3.00 goedkoper.....

Kan dus best een aardig alternatief voor lesli zijn.....

dstyle

Registered User
Jammer, er zijn ook winkels die wel echt een eigen collectie importeren zoals bijvoorbeeld pronk of vuurwerkdiscount. En pronk heeft zeker ook mooi vuurwerk er tussen ziten (erg heldere effecten).

GMP82

Zilveren Member
Niet iedereen heeft daar de mogelijkheden voor he... en producten aanbieden voor minder, wil ik niet echt jammer noemen.

Poziloc

FPM Hangouderen
Is alleen maar positief...plak er maar een label op! kan me niet schelen wat! als dat voor de klant gunstig is, juich ik het alleen maar toe

Sweet Laker

Registered User
Inderdaad, zolang die beste cake euro's goedkoper zijn als de 'originele' is het alleen maar beter voor ons als koper.
oftewel, een goede zet dus!

PyroPlop32

Registered User
leuk initiatief!
maar nog steeds 50+ euro voor de leuke cakes, te duur dus.

Tevens zijn de Lesli cakes vaak tot 30% ( cash ) korting te krijgen dan zijn ze alsnog een stuk goedkoper dan het orange label van de vuurwerkhal

olaf81

Registered User
Bedankt Tony..vind het zelf wel een gave pot vooral die afwisselingen tussen de boeketten en titanium thunders en de finale,deze komt in mijn collectie:blink1:

pauwie

Registered User
Zou iemand dit lijstje af kunnen maken?? Mijn Lesli kennis is nou niet bepaald zo goed dat ik de overige cakes erbij kan vinden. Alvast bedankt.

Feel the power = Energetic
Golden Rain
V-Power
Beautiful Heaven
Kick-off

Blitzzz

Registered User
Zou iemand dit lijstje af kunnen maken?? Mijn Lesli kennis is nou niet bepaald zo goed dat ik de overige cakes erbij kan vinden. Alvast bedankt.

Feel the power = Energetic
Golden Rain = sensations Block Buster/ next generation Showcase
V-Power= pyroshopper Kickstarter
Beautiful Heaven= pyroshopper Ex Girlfriend
Kick-off= pyroshopper Kick Ass

adgertic

Registered User
Voor iedereen die graag wat meer informatie over deze cakes wil hebben....
Zaterdag 28 november is de eigenaar van de Rijswijkse Vuurwerkhal, meneer Frits Boks, te gast bij het programma BASTA! op de lokale radio (omroep Rijswijk).
Het programma is live te horen tussen 18.00 en 20.00 uur en te ontvangen op 105.9 FM als je in de buurt (Delft, Nootdorp, Rijswijk, deel Den Haag) woont en anders via www.rtvrijswijk.nl

Meneer Frits :)cheesy:) zal niet alleen een toelichting geven over deze cakes maar ook een kleine voorlichting geven over vuurwerk, wat feiten vertellen over de Rijswijkse Vuurwerkhal, meer info geven over de komende demo en een gezellige uitzending maken met het team van BASTA!.

Ter info nog even: Op de website (www.rtvrijswijk.nl) staat de tijd van het programma verkeerd vermeld.

adgertic

Registered User
Voor de mensen die het interresant vinden, momenteel ligt de stream van RTVRijswijk eruit.... Er gaat vanavond nog met man en macht gewerkt worden om de stream draaiende te krijgen voor morgenavond 18.00 uur.
Mocht het niet lukken om de stream aan de praat te krijgen dan zullen we de uitzending binnen 2 weken online plaatsen.

Mocht je in de buurt wonen dan raad ik je aan om te luisteren via 105.9 fm in de ether.

Bovenaan