VuurwerkFreak90 vuurwerk 2013/2014

VuurwerkFreak90

Registered User
Vond het een raar idee om nu al vuurwerk te bestellen op 31 januari, maar toen ik de prijzen zag van HAOKAN fireworks, dacht ik ach waarom niet? Al dacht ik wel bij me zelf in een jaar kan zoveel gebeuren, toch blij ik het besteld heb.

Wat ik besteld heb:

3x Psycho Mania
3x Hypnotised
1x Ultimate Showdown
1x Fire Storm
1x Spider King
1x Monsoon
1x Shock Syndrome

181euro betaald waarvoor je "normaal 301 euro" zou betalen.

Monsoon, Ultimate Showdown, en Fire Storm zijn een gokje op basis van films maar denk ze wel goed zijn.

Update per 14-2-2013 (besteld bij HAOKAN)

2x Asian Sensation - Rubro € 54,20
3x Flash Banger - Rubro € 15,00
1x Galaxy Collision - Royal € 30,00
2x Blow Out Rubro € 31,20

130,40 euro betaald, waarvoor je "normaal 232.80 euro" zou betalen.

Kleine update:

2x Ghostrider
1x Mega Maxi
1x Golden Power
1x New Moon
1x King Cobra
3x Shock wave Salute cake 1 (Karton gedeeld met mijn broer)
4x Eagle Flight

Besteld bij HAOKAN, Rijswijkse vuurwerkhal en Riezebos.

Laatst bewerkt:

paulus01

Registered User
Nice, een aantal daarvan heb ik ook daar gekocht (ult. showdown & hypnotised).
Zitten echt wel een paar leuke en goedkope producten tussen.
Heb er ook een aantal dingen tussen gezien die ik in de voorverkoop voor dezelfde of een lagere prijs heb gezien.
Veel plezier ermee in ieder geval! :D

VuurwerkFreak90

Registered User
Update per 14-2-2013 (besteld bij HAOKAN)

2x Asian Sensation - Rubro
3x Flash Banger - Rubro
1x Galaxy Collision - Royal
2x Blow Out Rubro

Nieuwe bestelling gedaan, films gekeken via meerdere kanalen, en ook reacties bekeken leken dit de toppers te zijn, geloof me vuurwerk voor oud&nieuw al bijna heb.

Nadeel is mischien als je nu besteld, en dalijk komen importeurs met nieuwe producten je wel eens over je budget kunt gaan, maar goed tot nu toe erg blij. :p

AWG

Registered User
voordeel is juist weer dat je dit nu met korting koopt en gespreidt over een langere periode.:smiling:

je kunt altijd nog in je achterhoofd laten wat je eventueel nog extra te besteden hebt tegen die tijd toch??
mocht er nog iets moois de kop op steken, dan kun je altijd nog handelen daarnaar.:hehe!:

GMP82

Zilveren Member
:p mijn buit is ook alweer besteld... misschien impulsief, maar kon de korting niet laten liggen. Nu afwachten of er eind vh jaar nog budget vrij te maken is.

VuurwerkFreak90

Registered User
:p mijn buit is ook alweer besteld... misschien impulsief, maar kon de korting niet laten liggen. Nu afwachten of er eind vh jaar nog budget vrij te maken is.

haha wat heb jij zoal besteld?

Ben gewoon blij voor zo'n prijs aantal toppers heb kunnen bestellen, ben er tevreden mee. Er zullen vast nog wat dingen bij komen zoals Mega Maxi, Wave Willow en Imperial Blink.

GMP82

Zilveren Member
haha wat heb jij zoal besteld?

o.a. Galaxy pakket, Genius, Altitude, Fire Storm, Ultimate Showdown, Tequila, etc, etc.

Sweetlaker sponsort ook weer mee :p

We hebben ook nog een karton Imperial Blink in ons achterhoofd, maar hebben nog een heel jaar om daarover te wikken en wegen. ;-)

VuurwerkFreak90

Registered User
Kleine update:

2x Ghostrider
1x Mega Maxi
1x Golden Power
1x New Moon
1x King Cobra
3x Shock wave Salute cake 1 (Karton gedeeld met mijn broer)
4x Eagle Flight

Besteld bij HAOKAN, Rijswijkse vuurwerkhal en Riezebos.

VuurwerkFreak90

Registered User
166y93s.jpg

Vuurwerk van me zelf en me broer, hebben ons prima vermaakt.

VuurwerkFreak90

Registered User
Vriend had nog twee filmpjes gemaakt met zijn smartphone van de finale, 10x Salute cake1, helaas gingen er twee niet af die daarna afgestoken.

(film zijn puur voor een mooie de herinnering aan deze dag!)

8 stuks tegelijk

2 stuks tegelijk

Bovenaan