Vuurwerkfestival 2013 Limburg: sponsors gevraagd

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkfestival 2013 Limburg: sponsors gevraagd

Vuurwerk Festival

In September 2013 wordt er een Vuurwerkfestival gepland in een Attractiepark in Noord Limburg. Aanleiding voor dit festival is het zeer populaire Vuurwerkfestival in Scheveningen.

Bedoeling is om dit festival minimaal 2 en maximaal 4 keer te organiseren per jaar.

De plannen zijn reeds enkele jaren oud, en voor 2 jaar terug ook zo goed als rond op een andere locatie in Limburg, maar helaas heeft de gemeente toen roet in het eten gegooid.

Het hele concept en verdere informatie over het festival ligt dan ook klaar.
Gezien het feit dat dit evenement/festival een flinke begroting heeft, zijn wij dan ook afhankelijk van sponsoren, begunstigers, vrienden van het festivals etc.
Al dan niet in financiele middelen maar ook in materialen.

Onze doelgroep betreft personen en kinderen van alle leeftijden, en doelen op mensen uit Heel Nederland, en mogelijk belgie en duitsland (bepaalde regio's)

http://www.spotplaza.nl/sitedetails/Evenementen-3348/Vuurwerk+Festival

smilli

FPM Filmer
Heb het budget om sponsor te zijn helaas niet, lijkt me wel super om een echt vuurwerkfestival ala Knokke te krijgen!

RedBaron

Registered User
Volgens mij komen deze plannen uit de koker van Ben Rohan van RFI Pyro Events. Leuk dat er in het zuiden van het land plannen zijn voor een vuurwerk festival!

GMP82

Zilveren Member
Ik zoek ook nog sponsors, voor mijn vuurwerkfestival 31 december aanstaande. Gulle sponsors mogen me per PM benaderen. :p

Zonder gekheid, mooi initiatief.. zal lastig genoeg blijken in een tijd als deze.

ifeelfine

Registered User
aah een festival in Sevenum!! maar sponsors vinder terwijl er bijna 800 bedrijven per maand failliet gaan.
En daarbij is noord limland eeh sorry limburg erg op duitsers gericht dus als ze een spectaculair vuurwerk willen geven dan wens ik ze veel sterke

desalnietemin hulde voor het initiatief!!! niet geschoten is altijd mis

Bovenaan