Vuurwerkcollectie Rick 2013/2014 (zie laatste post)

RickGAE

Registered User
Hallo allemaal,

Ik ben druk bezig met het maken van mijn lijstje :). Mijn budget is 101 euro. Ik wil niet van die hele dure cakes etc., maximaal 10 euro per stuk.
Devinio heeft mij hiermee geholpen:
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/34338
Ik zit nu iets over de helft van mijn budget op dit moment, tips zijn altijd welkom :)
Ik koop mijn vuurwerk dit jaar bij Intratuin Apeldoorn (Diamond Collection, Astro Extreme Crackers, Excellent, Crown Collection en China Red), Vuurwerkwinkel Apeldoorn (Wolff, Diamond Collection, Breeschoten), Vuurwerkgigant Apeldoorn (Cafferata) en Robin Hood (Broekhoff).

Mvg.
Rick

Laatst bewerkt:

Vuurwerk023

Registered User
Re: Lijstje RickAGOVV

Vanavond help ik je verder man! maar hier geven andere mensen je vast ook wel tips, wel handig om erbij te zetten dat je niet van die dure cakes wilt maar tot maximaal €10,00 per pot.

AWG

Registered User

http://www.haokanvuurwerkshop.nl/sier-cakes.html

waarschijnlijk niet echt handige afstand voor jou om daar te bestellen MAAR.
hier staan een divers aantal cakes in goedkope segment, met veelal filmpjes erbij.
wat kan zorgen dat mocht je die cakes in jouw buurt tegenkomen je in ieder geval een idee hebt wat leuk/mooi is.

voor zover je er wat aan hebt wat tips:
-blijf ver verwijdert van de gemiddelde cake en fonteinboxen, daar er meer fonteintjes inzitten dan cakes en die cakes vaak maar paar schoten hebben wat dus een teleurstelling zal opleveren.
alleen de grote cake en fonteinboxen dus vanaf zo,n 120 euro,lidu/mexxtreme/zena/china-red zijn intressant qua prijs/kwaliteit.
mocht je toch graag fonteinen willen, koop dan de goedkope fonteintjes(zoals four seasons etc) doen het vaak net zo lang als de fonteintjes uit zo,n prutpakket.,
in mijn tijd had ik met zo,n budget nog niet eens veel keuze ik moest wel fonteinpakketjes kopen daar er niet veel anders te krijgen was op de legale markt, pas vanaf 1998 begon het pas echt door te zetten met de cakes enzo.

-leuke mine cakes zijn vaak niet eens zo duur en geven toch een leuk effect,
-happiness zijn niet meer zo fantastisch als vroeger maar ze blijven voor mij nog steeds leuk in de avond, (maar dat kan ook de nostalgie zijn die me parten speelt:hehe!:)
-grondbloemen knal/knetter etc
-romeinse kaarsen al dan niet met knetter
-magnumkaarsen, met gil,knetter,knal en boeketten etc.
-een pakketje met van die simpele sierpijltjes zoals deze: http://www.haokanvuurwerkshop.nl/vuurpijlen-1/devil-attack.html
niet duur en je bent er eventjes mee bezig en het werkt afwisselend tussen het knallen door.

ik hoop dat je er wat aan hebt:smiling:

Laatst bewerkt:

RickGAE

Registered User

Bedankt voor de tips, Haokan ligt inderdaad wat te ver weg, ik bestel alleen in Apeldoorn. Ik bekijk natuurlijk eerst YT filmpjes van de producten ;), dus ik weet wat ik koop :).
Ik zal later eens even kijken naar de mines, happpiness, pijlenpakketen etc. :)

Laatst bewerkt:

RickGAE

Registered User

Ik heb hem weer geupdate, heb er een Exelbestand van gemaakt:

Klik om te vergroten :)

Laatst bewerkt:

RickGAE

Registered User

Update:
Ik heb ervoor gekozen om bij Intratuin producten te kopen bij Happy Hour (als dat dit jaar weer is), dan krijg ik 40% korting. Daarom heb ik de matjes (die ik voor overdag wil hebben) van de lijst gehaald. Ook heb ik Vuurwerkgigant van de lijst gehaald en daar komt Ed Raket voor in de plaats. Tips zijn uiteraard weer welkom :smiling:

7xg5kU0.png

RickGAE

Registered User

je heb een aardige knalcollectie op je verlanglijstje staan :smiling:
Hahaha, heb nog wat sier toegevoegd :p

Update:
Dit is waarschijnlijk het zo goed als definitieve lijstje. Als ik nog een goede tip krijg, dan verander ik hem uiteraard. Ook als een aantal van de producten in de aanbieding zijn komt er nog wat bij. Budget wordt niet hoger iig.

Robin Hood:

Ed Raket:

Intratuin:

Vuurwerkwinkel Apeldoorn:

Alles bij elkaar:

Laatst bewerkt:

RickGAE

Registered User
Bedankt voor de reactie!
Heb nog geen tijd gehad om in te korten, ga vanavond ff kijken ;)

Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk

RickGAE

Registered User
Heb hem ingekort, zet hem morgen online. Ik heb de Ufo en Space Flyers van Broekhoff ook nog toegevoegd, dat is wel het laatste wat bij budget komt :p

Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk

Bovenaan