Vuurwerkcollectie Dévinio 2013-2014

Vuurwerk023

Registered User
Hier mijn vuurwerkcollectie van 2013/2014.
Er komt nog meer bij dat word maandag gehaald dus dat zal later in deze blog verschijnen.
Enjoy!

http://www.mijnalbum.nl/Album=YX4TKAYX

Zoals vermeld komt er nog meer en zal de collectie van mijn jongere zusje ook nog volgen.
Er moet vooral nog klein grut bijkomen maar ook nog wel siervuurwerk! :)

Allemaal de beste wensen alvast!

Als er trouwens tips zijn hoor ik die graag, ouders gaan morgen ook shoppen en heb zelf ook nog budget van 50euro.
Ouders rond de 150euro.

Laatst bewerkt:

DioR

Registered User
Leuk stookpakket man!
Je hebt nog wat te besteden zie ik... ik zou er een dikke cakebox bij halen, of een paar goede sier cakes. (kitalpha, pamela, kremlin of new moon, panter, cruelty enz...) En als je liever voor meer kleine cakes kiest zou ik naar de budget cakes van wolff gaan kijken. Je hebt iedergeval al een leuk stookpakket!

white thunder

Registered User
Dat is een leuke collectie geworden:happy:,en aardig wat knalcake's en binkies,en dan nog de rotjes:hehe!:.Is maar goed dat je aardig wat aansteeklontjes hebt aangeschaft,daar ga je een aardig poosje zoet mee zijn,en je zal je niet gauw vervelen:hehe!:.Leuk meterpakketje dr bij,en wat potten voor in de avond,en morgen nog wat leuks dr bij halen,dat gaat helemaal goed komen,misschien juist even opletten of je geen happy-hour in de buurt hebt,in ieder geval succes,en alvast een hele fijne jaarwisseling toegewenst en uiteraard de familie,en veel plezier!

Vuurwerk023

Registered User
Leuk stookpakket man!
Je hebt nog wat te besteden zie ik... ik zou er een dikke cakebox bij halen, of een paar goede sier cakes. (kitalpha, pamela, kremlin of new moon, panter, cruelty enz...) En als je liever voor meer kleine cakes kiest zou ik naar de budget cakes van wolff gaan kijken. Je hebt iedergeval al een leuk stookpakket!

Bedankt voor de tips, zal er aan denken! :)

Vuurwerk023

Registered User
Dat is een leuke collectie geworden:happy:,en aardig wat knalcake's en binkies,en dan nog de rotjes:hehe!:.Is maar goed dat je aardig wat aansteeklontjes hebt aangeschaft,daar ga je een aardig poosje zoet mee zijn,en je zal je niet gauw vervelen:hehe!:.Leuk meterpakketje dr bij,en wat potten voor in de avond,en morgen nog wat leuks dr bij halen,dat gaat helemaal goed komen,misschien juist even opletten of je geen happy-hour in de buurt hebt,in ieder geval succes,en alvast een hele fijne jaarwisseling toegewenst en uiteraard de familie,en veel plezier!

Bedankt Gerard! Hetzelfde! en spreek u snel weer :)

Vuurwerk023

Registered User
Heb weer vuurwerk gehaald met het resterende bedrag wat ik nog had:

- Overload (ss was uitverkocht)
- Dubai
- Shaft
- Wild Wild West
- Dirty Dutch

Allemaal van wolf, de foto's volgen spoedig!

DioR

Registered User
Dat zijn inderdaad de goede budget cakes die ik bedoelde om erbij te nemen! Heel veel plezier morgen kerel! Gaat aan je collectie te zien zeker lukken!

Shenanigan

Registered User
Wat een berg Devinio. Vooral die pakken met Binkies. Daar ben je wel een tijdje zoet mee. Goeie cakes heb je ook gekozen. Klein maar goed en hard. Veel plezier morgen!

Vuurwerk023

Registered User
Wat een berg Devinio. Vooral die pakken met Binkies. Daar ben je wel een tijdje zoet mee. Goeie cakes heb je ook gekozen. Klein maar goed en hard. Veel plezier morgen!

Bedankt voor de positieve reacties komt mede door dit forum de cakes die ik heb uitgekozen :) ook veel fun toegewenst morgen!

Bovenaan