Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dus volgens nos ging vvd overstag. En volgens vvd is er nog niks besloten?
Maar goed, hopelijk is deze noodrem niet te laat. Goede actie, ik help hopen op (nog 1x?) uitstel van executie.
Tjs.. en dan mag vuurwerk dit jaar wel. Vervolgens alsnog een onrustige jaarwisseling door de verrotte maatschappij relschoppers en voila... tot in maart berichten dat tochmaar vuurwerk verboden moet worden.
Ik zie het hoe dan ook de verkeerde weg opgaan, maar om positief te blijven: goede actie vd groep.
Goed getimed, zo een dag voor de ministerraad. Krijg weer een sprankje hoop, vaag vermoeden welke kant het wellicht op zal gaan.
Advertentie overigens vermoedelijk ook in alle regionale dagbladen van de Persgroep, in de Gelderlander staat ze in ieder geval.
God, eindelijk iemand die het durft te zeggen... Het grote offensief wordt zeer zeker gewaardeerd hoor, begrijp me niet verkeerd.Ik geloof niet dat zo’n schreeuwerig en slecht in elkaar gezet-en derhalve niet politiek correct stuk de politiek van hun voetstuk brengt.
Ze zijn veels te laat...en nu is het een klassiek gevalletje van ‘dan maar hard schreeuwen, honen, medelijden kweken en met een vingertje wijzen’...
5jaar geleden had ik het een mooie stunt gevonden.