Vuurwerk showtje

pyro_boy

Registered User
hallo ik ben van plan op oud en nieuw een knal show te houden met alleen knallen ik had in me hoofd dit

bij het begin een hindoe 3000 en bij de eindbom het lontje van de chainthunder 500 aansteken en als die af is ZOU ik 2 patriot launcher willen neerzetten als ze er in mei/july al zijn

is dit een goed idee of weten jullie ook leuke ideen ik kan bij original dingen kopen harry en dolfijn dus rod de 80 euro mag ik besteden !

alvast bedankt

tmffirework

Registered User
leuk idee, kan ook zoiets kopen:

1x Chaithunder 500 = 25 euro
3x 10.000 klapper = 30 euro
3x Thundering heaven= 25 euro

is 80 euro,, en dan zo neerzetten

eerst 3x 10.000 klappers naast elkaar, dat ze tegelijk afgaan. Daarna Chaithunder 500 en als afsluiting 3x Thundering Heaven ( normaal 10 euro per stuk maar bij 3 maar 25 euro bij Zena) !

Heb je een leuk showtje :cool:

pyro_boy

Registered User
bedankt maar ik denk toch dat ik een hele mascaleta ga maken met die nitraten van 2 gram pirat specials widowsmaker specials vlinders enz :p is dat een goed idee:smile1:

hammer time

Registered User
bedankt maar ik denk toch dat ik een hele mascaleta ga maken met die nitraten van 2 gram pirat specials widowsmaker specials vlinders enz :p is dat een goed idee:smile1:

is dat een goed idee? je kan het zo groot en mooi maken als je zelf wil. wat ik een goed idee vind kan jij of iemand anders een slecht of minder idee vinden. en wat bedoelje met slim? slim kwa het werk wat je er aan hebt of slim kwa de indruk van het publiek.. ect.

mijn lijkt het zoizo slim om de china thunder 500 sh. er in te verwerken en voor de rest zo ik dan voor lossen knallers kiezen.

3307

Registered User
Tip: verwerk er ook een aantal knal-cakes en fluit bakjes in voor leuke knal/fluit effecten in de lucht.
Tevens kun je er ook gekleurde rookpotjes bij gebruiken en de confetti blaster van Crown.

jasonkoevoet

Registered User
Ik wil voor nieuwjaar ook graag een mascaleta maken maar dan wil ik hem thuis maken en dan op de schietplaats weer ''uitpakken'' heeft er iemand tips over o.a. vervoer of andere dingen om een mascaleta te maken?
graag een pm? alvast bedankt.

ruben_3

Registered User
Ik heb afgelopen jaar een zelf een maseceleta gemaakt van trueno no4. Ik heb snellont gekocht bij alpeco en om de 40cm een inkaping gemaakt in het lont. vervolgens de lontjes van de trueno,s erdoor rijgen en vastplakken met tape.

Mijn knalshow ging als volgd: ik begon met een legaal 500shots matje die overging in 4x500 shots chainthunders die ik 2 achter elkaar 2 naast elkaar gemonteerd had. vervolgens had ik de traca opgehangen waar ongeveer 70 trueno,s op zaten.

BOEM!!!:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan