Vuurwerk Middenmeer 25 oktober 2012

elgielo

Registered User
Donderdag 25 oktober heb ik voor de open dag van het bedrijf waar ik werk een vuurwerk showtje mogen regelen.
Toen ik deze opdracht kreeg een maand of 6 geleden was het eerste bedrijf wat in me opkwam vrijwel meteen Pyromax.
In de film hieronder word al snel duidelijk waarom.:lub:

Enjoy!

Ramon en crew namens mij en de organisatie bedankt voor de gezellige dag en de perfecte afsluiter hiervan.

:lub:

nitraat12

Registered User
Zo zeg dat hebben jullie goed gedaan!! Wat een gave show! :happy:

Weet iemand welke cake van 09:34 geschoten wordt? Ik vermoed zelf de golden dream van bon maar weet het niet zeker.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Leuke show!
Single-shots, bengalen, goede gevarieerde batterijen, fonteinen en digitaal geknal. Alles zit erin!

elgielo

Registered User
De baas wilde het goed aanpakken dat feest vandaar!

Het gaat er ook niet om wat het kost maar wat je voor je geld krijgt :tounge:

white thunder

Registered User
Mooie show :lub:,goed op elkaar afgestemd de producten en een timing waar je U tegen zegt.Ondanks dat ik geen show kenner bent,constateerde ik 1 schoonheidsfoutje,de 1ste linkse fontein deed t niet,verder een supershow,bedankt voor t delen:happy:

elgielo

Registered User
Ondanks dat ik geen show kenner bent,constateerde ik 1 schoonheidsfoutje,de 1ste linkse fontein deed t niet,verder een supershow,bedankt voor t delen:happy:

Scherp van je!
Dit is mezelf en volgens mij nog niemand anders opgevallen.
gelukkig was het de buitenste fontein dan valt het niet zo op verder :)

Tony

Administrator
Medewerker
WOW! Wat een gave show zeg!
Zo zou ik ze altijd wel willen zien.

Enne is het jullie opgevallen dat op 5 minuut 30 de Snipers van 2012 het weer heel erg goed doen?

san quinton

Registered User
WOW! Wat een gave show zeg!
Zo zou ik ze altijd wel willen zien.

Enne is het jullie opgevallen dat op 5 minuut 30 de Snipers van 2012 het weer heel erg goed doen?

Jammer is dat Wolff dat ook weet en er gelijk een prijsstijging van 16% tegenaan gooit voor de consument.
Zo worden de Snipers wel erg duur betaald aankomend oud en nieuw.

Over de show: Die is echt ontzettend goed geschoten. Mijn complimenten van een collega naar de andere..

Laatst bewerkt:
Bovenaan