Vuurwerk in Neeritter

Ollie

Registered User
De politie heeft gisteren bij een vuurwerkcontrole bij de grensovergang met Belgie in Neeritter een 40 jarige man uit Arnhem aangehouden. De man had 700 stuks knal- en siervuurwerk in zijn auto. De politie hield ter controle ook 3 bussen met 150 jongeren staande op de napoleonsweg. Zij hadden geen vuurwerk.

Het betreft grensovergang bij Salon Roger en Wimmers Hermans Maaseik e.o.

maartenvincent

Registered User
Neeritter ligt veel hoger als maaseik :S de grens overgang van belgie naar nederland bij maaseik ligt bij Roosteren, daar had hij beter Nederland in kunnen rijden, en dan de rijksweg naar het noorden.
Overigens natuurlijk niet zo leuk voor hem, zal hem een flinke boete opleveren.

Laatst bewerkt:

maartenvincent

Registered User
dat is overal ;)
Die overgang heeft niet echt een naam. Het is gewoon bij Susteren de rijksweg af, richting maaseik rijden, net over de brug staan stoplichten, daar naar links ( als je naar salon roger of wimmer wil ). Heel simpel.
Ik neem aan dat je die bedoelde :O
Zoek even op internet www.mappy.com werkt goed

Laatst bewerkt:

Ollie

Registered User
Nou.... Neeritter ligt meer voor de hand als je naar het noorden van nederland moet. Je komt dan belgie uit en rijd na 1 km de a2 op.

De overgang bij Maaseik/roosteren word vaker gecontroleerd.

Je kunt net voor de grensovergang (500 mtr) bij Neeritter links af en dan rechts aanhouden, over een landweg de grens over. is toch weer wat zekerder....

Feuerwerk

Registered User
Verder is er ook de overgang bij molenbeersel/stramproy waar veel gecontroleerd word rond deze tijd, gewoon niet slim om nog iets te halen!

maartenvincent

Registered User
Ok, maar daar kom ik niet, ik woon in born, dat is vlak bij maaseik over de grens, om dan helemaal over neeritter te rijden :S

Edit: misschien kan iemand me vertellen of het nog veilig is om vuurwerk te halen in belgie ( salon roger ) ?

Laatst bewerkt:
Bovenaan