Aller eerst, iedereen nog de beste wensen.
Een medefreak van het forum wilde graag dat ik mij consumenten show hier op FPM zet. (je mag je melden!)
Normaal ben ik één van de stille leden
.
Dit jaar voor het eerst een deel van mijn collectie op pallets gezet en een consumenten show van gemaakt. Voorheen stak ik al mijn cakes los af. Echter wilde ik het dit jaar een keer anders doen. Alle cakes zijn doorgelont. Helaas door vonkoverslag kwam de finale al in het midden. Dit jaar dus meer gebruik maken van aluminium folie.
De schietlijst: (niet op volgorde)
2x Delicious Thunder Finale Editie
1x Crackling wave
1x Sirius
1x Full Force
2x China by Night
2x Buurt assortiment Rubro
1x Liquid Skies
1x Event cake no 1
2x Hot Hot Hot
3x Psycho Mania
2x Pyros Delight
1x Kroonjuweel
1x Paranoid Lunatic
1x Crackling Chrysantium
Pijlenrek (40x Light Year 10x Killing arrow)
Het is gefilmd met een mobieltje. Dit omdat we de camera waren vergeten en hier pas achter kwamen op de schietlocatie.
Een medefreak van het forum wilde graag dat ik mij consumenten show hier op FPM zet. (je mag je melden!)
Normaal ben ik één van de stille leden
Dit jaar voor het eerst een deel van mijn collectie op pallets gezet en een consumenten show van gemaakt. Voorheen stak ik al mijn cakes los af. Echter wilde ik het dit jaar een keer anders doen. Alle cakes zijn doorgelont. Helaas door vonkoverslag kwam de finale al in het midden. Dit jaar dus meer gebruik maken van aluminium folie.
De schietlijst: (niet op volgorde)
2x Delicious Thunder Finale Editie
1x Crackling wave
1x Sirius
1x Full Force
2x China by Night
2x Buurt assortiment Rubro
1x Liquid Skies
1x Event cake no 1
2x Hot Hot Hot
3x Psycho Mania
2x Pyros Delight
1x Kroonjuweel
1x Paranoid Lunatic
1x Crackling Chrysantium
Pijlenrek (40x Light Year 10x Killing arrow)
Het is gefilmd met een mobieltje. Dit omdat we de camera waren vergeten en hier pas achter kwamen op de schietlocatie.