Vuurwerk Collectie 2013 - 2014

Roykuh25*

Registered User
Beste freaks ,

Ook hier vanmorgen de bestelling op gaan halen. Om 05:00 vanmorgen ging het wekkertje af , lekker ontbijten en paar tasjes koffie naar binnen , en toen om 06:30 de auto in met een rit van 170 KM voor de boeg naar Huissen. Lekker de hele heenweg regen gehad.

Eenmaal aangekomen om 08:15 eventjes rondgesnuffeld in de straat van HuismanVuurwerk en nog lekker een tasje koffie gepakt in de auto. Om 08:45 ging de deur open en mochten we naar binnen , meteen werd ik geholpen en werd de bestelling gecontroleerd.
Alles was aanwezig , geen enkel ding dat miste , ofja miste .. ik had een Falcon van Rubro besteld , maar die bleek helaas afgekeurd. Daarvoor wel een andere mooie cake in de plaats gekregen. Top!

Toen samen met een kerel van Huisman met 2 karren vol na de auto gelopen en alles ingeladen. Toen dacht ik heee , toch nog even terug en nog wat los bestellen haha , dat eenmaal nog gekocht en toen weer een terug rit van 170KM.

Eenmaal thuis aangekomen alles meteen uitgepakt en mooi neer gezet. Zie hieronder het resultaat.

289er2w.jpg

rj4800.jpg

20at56f.jpg

2i9ilux.jpg

t5nnrr.jpg

219xedd.jpg

j6qyrt.jpg

Nogmaals via deze weg bedankt voor de goede service HuismanVuurwerk! En tot volgend jaar!

En mede freaks veel plezier de komende dagen!

Met vriendelijke groet ,

Roy

Fearwind

Registered User
Mooi man! Ook leuk om te horen dat er zo van heinde en verre naar Huisman word gereden!

En zie ik dat de Hot hot hot bij Huisman gewoon uitgeleverd is? :smiling:

Roykuh25*

Registered User
Ja , heb echt geluk gehad... Ik zag de productvideo en dat Huisman em ging verkopen dus meteen besteld , uurtje erna ofzo meteen uitverkocht!

Bovenaan