Vuurwerk collectie 2013-2014 Jochemm

Jochemm

Registered User
Hallo Pyrofreaks,
Dit jaar ben ik net als de vorige 2 jaar samen met bij neef (Anihalas) langs de vuurwerk winkels gereden om het vuurwerk op te halen. Ik bedenk altijd rond de nazomer wat ik allemaal wil. Uit eindelijk is dit mijn lijstje geworden:

Winkel aantal Vuurwerk
Valk
1 Shi shing crackers (x3 sloffen)
2 MEGA Babypijl
5 grondbloem (x36)
2 ratelband
1 ratelband 500
5 cracklingball (x10)
1 ultra flash
1 fluitblokje (x3)
1 dutch thunder
1 Titanium Vulcano
2 Romeinse kaars

Pruis Elburg
1 Pyro Bandits 4x
1 Wolff Crackers

Knallende ketel
1 Briljant Sun
1 Ceasar
1 wanted

Goedkopervuurwerk
1 Hitmen
1 Light year
Intertoys kiers
1 Vita 3

De dutch thunder kregen we niet bij valk in de voor bestelling (vraag me niet hoe). Maar we kregen een klein vuurwerk pakketje met fonteintjes en pijltjes deze heb ik geruild met mijn neef voor de Mytos. Ik wou de dutch thunder erg graag dus heb ik hem er nog los bij gekocht (wat dus wel kon blijkbaar).
De cruise rockets kon ik voor 3,45 bij pruis uit proberen dus dat heb ik maar gedaan. Ik ga ze niet met te veel verwachting afsteken.
De potten op de foto die niet op het lijstje staan zijn gratis potten. De Blitz en de Cruzer heb ik gewonnen met een facebook actie van Intertoys Kiers in Leusden. Mijn broer heeft één valencia gekocht van mijn neef die een doos van 4 had gekocht. De pyrobanits heb ik samen gedeeld met mijn broer. De King of Thunder van Rubro heb ik samen met mijn vrienden gekocht. Ik had 100 doosjes en die heb ik verdeelt.

Een paar foto's van de collectie:
24eqg4h.jpg

2cwn1hh.jpg

2ih880i.jpg

if38f4.jpg

wk3ccp.jpg

2qdbfht.jpg

29zsvpk.jpg

2yjsns2.jpg

Ik ga natuurlijk mijn best doen om zoveel mogelijk beeld materiaal te maken. Dat zal ik dan uploaden op YouTube en ook hier posten.

Fijne Jaarwisseling!

Video's
Hitman

Ceasar

Valencia (normaal). Mijn buurman had er toevallig ook één.

Valencia met grote finale (sorry dat hij er niet helemaal op staat)

Cruelty

Vita 3, Ik ben zelf erg enthousiast over deze cake!

Brillant Sun (gekocht bij De Knallendeketel uit Almere)

Shaft (ik kan helaas niet meer dan 10 video's toevoegen. Als je de video wilt zien moet je even op de link klikken.)
http://www.youtube.com/watch?v=bJgdsnIguNk

Foto's
Mijn buurman had ook een Chinese rol gekocht. Ik vind die altijd al leuk maar wou er nooit geld aan uitgeven. Ik heb hem niet gefilmd maar wel een foto gemaakt van de troep dat hij achterlaat.
2uh7oti.jpg

Foto van de geschoten potten.
15yx9gl.jpg

Doorlont projectjes:
29n8qs1.jpg

20py5aa.jpg

Op de foto zie je 4 thunderkings maar in het filmpje zijn er 8 schoten te zien en te horen.

33uzs5j.jpg

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
T was gezellig neefje! Kijk binnenkort alweer uit om het nog eens te doen! Maar eerst genieten!

P.S. Soms is het verstandig je post nog eens na te lezen.

De edit knop staat rechts onder je eigen bericht naast quote.

Jochemm

Registered User
T was gezellig neefje! Kijk binnenkort alweer uit om het nog eens te doen! Maar eerst genieten!

P.S. Soms is het verstandig je post nog eens na te lezen.

De edit knop staat rechts onder je eigen bericht naast quote.

Haha goeie, als ik het zo terug lees dan is het best slecht haha

Bovenaan