Vuurwerk Booomy

Booomy

Registered User
Het heeft even geduurd maar uiteindelijk is ook mijn eerste bestelling de deur uit!! Dit jaar minder dan voorgaande jaren, maar des al niet te min een lijst waar ik erg tevreden mee ben:
Ik had in het begin van het jaar een kleine bestelling gedaan in Lopik. Waar ik al een paar jaar bestel en elk jaar erg tevreden ben over het assortiment en de service. Dit jaar voor het eerst besteld in Riezebos. Waar ik vooral de boxen heb besteld en waar ik via het forum erg positieve verhalen over hoor.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/26324

Ook heb ik nog een berg over van vorig jaar. Vorig jaar had ik een pallet project in elkaar gezet maar door het slechte weer heb ik die niet geschoten. Project bestond uit:
Gracefull 2x
Crossing Crossets 2x
Battle 2x
Fire Emblem 2x
Blue Dimension 2x
Heavy Legend Super blinking Willows 1x
Falcon 1x
Heavy Legend Spider king 1x
Zware jongens 1x
Zware jongens 1x
Sky Screamers 1x
Secrete Salute 3x
Hoogmoed 6x

Verder heb ik nog staan:
Zware jongens, Sky Screamers, Ready to Rumble 2x
Vetjes, Wil Wil Wel, Sun and Planets
Jaloers, Hoogmoed 10x, Pinkie Winkie 4x
Thuderking XXL, Tweelingen 2x, Fire flower
Vette Marja 8x, Golden Show, Silver Salute 4x
Hypnotised , Rock the Show

Dus genoeg om er dit jaar weer een knal feest van te maken!!
Gr Lars

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
thnx heren!
@ Gertjan. Ik heb die aan het begin van het jaar bij goedkopervuurwerk.nl gekocht. Had er vorig jaar 1 en vond hem super. Dus wou hem dit jaar per twee schieten.

Booomy

Registered User
Thnx heren. Denk dat er stiekem nog wel wat bij gaat komen. Zo zit ik nog te denken aan het buurt assortiment van Rubro of de China by night van Royal. Ook wil ik de Wasp er nog bij gaan halen en de Wave Willow. Ik ben trouwens ook benieuwd naar jouw lijst Conrad!!

smilli

FPM Filmer
Zou dan zelf voor china by night kiezen, wave willow is inderdaad ook een hele leuke!
Komt er binnenkort aan;)

Booomy

Registered User
Het buurt ass heb ik vorig jaar gehad dus wil dit jaar wat anders dus de China by night gaat het hem dan wel worden. Ik zat alleen het assortiment van Vechtweelde te bekijken en zag dat ze daar helaas de Thunder Salute van Rubro niet meer verkochten :-(. Een erg goede knalcake in mijn ogen.

Booomy

Registered User
Nee ik ook helaas nog niet: Kreeg dit als antwoord vandaag:

Dit artikel zit niet meer in ons assortiment, en is helaas ook niet meer te bestellen bij onze leverancier. Als vervanger hebben we dit jaar nr. 22 Secret Sniper of Nr. 20 Delicious Thunder.

funkie x

Registered User
top lijst hoor, vond je het niet lastig om niet veel bij te bestellen omdat je nog zoveel had?

ik namelijk wel en het weinig bij bestellen is niet goed gelukt hahaha

Booomy

Registered User
top lijst hoor, vond je het niet lastig om veel bij te bestellen omdat je nog zoveel had?

ik namelijk wel en het weinig bij bestellen is niet goed gelukt hahaha

Het was idd erg lastig. Heb me eerlijk gezegd goed in kunnen houden tot een week geleden. Ik moest gewoon wat bestellen en omdat ik vorig jaar de boxen heb overgeslagen, heb ik ze dit jaar maar besteld. Denk dat de komende weken er nog wel wat bij gaat komen. Nog een paar demo's aflopen en dan zie ik toch altijd weer cakes die ik er graag bij wil hebben. Maar bij jouw is het al helemaal niet gelukt met weinig bestellen haha

funkie x

Registered User
ja zodra ik producten met 40/50% of zelfs nog meer korting voorbij zie komen die de moeite waard zijn dan kan ik me niet inhouden haha. ach ja, het moet en zal op komen dit jaar want nog een jaar zoveel over is niks.

veel plezier alvast!!

Booomy

Registered User
Ja idd zoveel overhouden is geen optie mee. Jij ook veel plezier, misschien treffen we elkaar nog in Lopik bij de verkoopdagen!! De demo moet ik helaas overslaan. Ik ga naar Maarssen toe!!

passion fruit

Registered User
Mooi lijstje hoor Booomy. Hier ga je zeker veel plezier mee beleven. 1 tip wat de China By Night betreft; denk nog ff na of je het echt wil. 2 jaar terug had ik dit pakket maar dat viel toen best tegen. Er wordt beweerd dat hij nu beter geworden is maar afgaande van de filmpjes zie ik geen verschil in ieder geval met toen ik het zelf schoot. Van de 6 cakes zijn er maar 2 interessant.
Als ik jou was zou ik voor dat geld andere cakes uitkiezen die samen een veel mooier en leuker effect kunnen hebben.

boozebelly

Registered User
Mooi lijstje hoor Booomy. Hier ga je zeker veel plezier mee beleven. 1 tip wat de China By Night betreft; denk nog ff na of je het echt wil. 2 jaar terug had ik dit pakket maar dat viel toen best tegen. Er wordt beweerd dat hij nu beter geworden is maar afgaande van de filmpjes zie ik geen verschil in ieder geval met toen ik het zelf schoot. Van de 6 cakes zijn er maar 2 interessant.
Als ik jou was zou ik voor dat geld andere cakes uitkiezen die samen een veel mooier en leuker effect kunnen hebben.

Eindelijk iemand die het met me eens is. Ik vind dat ook een overhyped pakket en op de Royal demo laatst vielen ze mij ook weer tegen. De prijs-kwaliteit is wel in orde, maar dat wil niet zeggen dat er geen betere dingen te vinden zijn voor die centen. Ik vind het een standaard consumenten setje en niks meer. Verder een prachtlijst Boomy :smiling:

Booomy

Registered User
Zojuist weer wat besteld. Toegevoegd aan het assortiment is:

6 x Thunder Smoke
2x Wasp
2x Gate of Heaven 1 (nu 5 totaal)
1x Secret Sniper
1x Secret Salvo
3x Screamix
2x Wave Willow
1 Blue Dimension
3x Thunder Salute (ze hadden nog van vorig jaar over)
En nog wat klein spul als kanonslagen / wondertollen / romeinse kaars ect. Je moet toch wat als je sinds jaren een keer weer overdag kan gaan stoken :).

Bovenaan