Vuurwerk Belgie

Zena Rulez

Registered User
Zojuist heeft het forum van Zena en Original, haar 10.000ste post gehaald!

Daarom willen we iedereen bedanken, die hieraan mee hebben geholpen om het forum aan haar 10.000ste bericht te helpen.

Doe het ook even hier, aangezien niet iedereen meer op het forum komt daar.

Son-T

Registered User
Gefeliciteerd Original en Zena....met het behalen van de 10.000 ste post.
Er zullen wellicht meerdere volgen .Dus op naar de volgende 10.000.

spidey

Registered User
Ik ga zelf meestal rond november. De algelopen paar jaar zelfs een paar keer in december geweest. Het risico blijft, maar hangt ook een beetje van de dag af (doordeweeks is het beste, naar mijn mening).

KruitFreak

Registered User
Ik denk dat ieder aan de hand van zijn ervaring wel kan zeggen wat hij of zij de beste periode lijkt maar een controle is en blijft een moment opname en kan het gehele jaar door plaatsvinden. Het risico om gepakt te worden is tegen het einde van het jaar wel groter omdat ze dan gewoon meer controleren.

NLsandman

Registered User
Tegenwoordig moet je ook oppassen voor de grote controles op de snelwegen in nederland, die vinden geregeld plaats en die controleren al het verkeer.
Deze vinden veel al op zaterdag plaats, middag avond en nacht.

December is altijd spannend, je weet nooit wanneer de vuurwerk teams hun acties beginnen.
Agelopen jaar was het pas de laatste 2 weken van december maar het kan ook al eerder gebeuren.

freakyyy

Registered User
Gefeliciteerd hoor. Het forum is een relatief korte periode behoorlijk gegroeid hé, op naar de 2000 leden nu!

Bovenaan