Vuurwerk Belgie

Zena Rulez

Registered User
Sinds kort is er een aanvulling gekomen op de website van Zena/Original

Er bestond al een website: www.vuurwerkbelgie.com dat sinds kort helemaal vernieuwd is.

Er was altijd een gastenboek op de site, waar mensen terecht konden met vragen over Zena en over de producten en allerlei andere vragen.

Het gasten boek is nu verleden tijd maar er is een Forum gekomen:

www.vuurwerkbelgie.com/forum

Er zitten af en toe een aantal medewerkers van Zena op het forum om al je vragen te beantwoorden over de nieuwe producten en over de winkel zelf.

Zena kondigd ook aan als er nieuwe producten zijn.

Het forum zit in de beginfase dus het ziet er nog niet helemaal top uit, maar daar komt binnenkort verandering in.

Groetjes

Rufes

Zena Rulez

Registered User
Na lange tijd onduidelijheid, is het bekend.

De Prijsvraag komt!

Het gaat een prijsvraag worden in de stijl van het WK 2006 in Duitsland. (alleen leden van Freakpyromaniacs® weten dit)

Dus houd het forum goed in de gaten ----> www.vuurwerkbelgie.com/forum
Ik verwacht dat de prijsvraag wel eind volgende week online staat.

De prijzen zijn o.a. vuurwerk en goodies!

Greets,

Zena Rulez

(*voor het meedoen met de prijsvraag, moet je wel geregistreerd zijn op het VuurwerkbelgieForum*)

P

poziloc

Guest
alleen leden van fpm weten het????
verklaar je is nader

NitraatFreak

Registered User
Zena Rulez zei:
Na lange tijd onduidelijheid, is het bekend.

De Prijsvraag komt!

Het gaat een prijsvraag worden in de stijl van het WK 2006 in Duitsland. (alleen leden van Freakpyromaniacs® weten dit)

Dus houd het forum goed in de gaten ----> www.vuurwerkbelgie.com/forum
Ik verwacht dat de prijsvraag wel eind volgende week online staat.

De prijzen zijn o.a. vuurwerk en goodies!

Greets,

Zena Rulez

(*voor het meedoen met de prijsvraag, moet je wel geregistreerd zijn op het VuurwerkbelgieForum*)
Leuk, maar eh,, als je ''vuurwerk'' wint, dummy's? betalen jullie de boete ook die je krijgt als het echt vuurwerk is?

Patrick

Registered User
Eigen risico heh |:( Je kunt het ook in België afsteken of gewoon bedanken voor de eer.

NitraatFreak zei:
Leuk, maar eh,, als je ''vuurwerk'' wint, dummy's? betalen jullie de boete ook die je krijgt als het echt vuurwerk is?

FB fireworks

Registered User
Zou je op afspraak nog om 18.00 uur bij Zena kunnen komen?

( Ik ben namelijk altijd laat thuis )

Alvast Bedankt...

FB fireworks...

Tony

Administrator
Medewerker
FB fireworks zei:

Alvast Bedankt...

FB fireworks...

Ik zou zeggen bel Zena zelf even dan weet je het direct.

BMW-freaky

Registered User
FB fireworks zei:

Alvast Bedankt...

FB fireworks...

Zena doet daar over het algemeen niet zo moeilijk over, zolang je even een afspraak maakt van tevoren. Even bellen dus zoals Tony al zegt.

Zena Rulez

Registered User
Zo, weer even een update van mijn kant.
------------

Zena is vanaf nu, 7 dagen per week geopend!

Openingstijden: Zena; De Bunker

Vanaf 1 augustus t/m 30 september. Ma. t/m vrij. 10:00 t/m 18:00, zaterdag en zondag 10:00u tot 17:00u
------------
Hoe het met de prijsvraag gaat is nog onduidelijk. Er liggen nog geen plannen klaar, dus het is nog even afwachten wat we gaan doen.

V/d week heb ik als het goed is een gesprek met Original, en dan zal het natuurlijk aan bod komen.

------------
Nieuwe prijslijsten van Original en Zena, staan weer op het welbekende forum!

------------
Forum wordt nu steeds meer bezocht. We hebben nu 357 geregistreerde leden, en 3298 posten, vol met informatie! En we hopen, dat elke dag nog users registreren om hun ervaringen en verhalen te delen.!
------------

Voor de rest: Check de website, en forum!

Zena Rulez

Registered User
Nog een klein iets.

Op het forum van Original en Zena wordt een klein testje gehouden, hoeveel je nu eigenlijk wel niet weet van vuurwerk.

Dus doe gezellig mee!

Zena Rulez

Registered User
Nog een klein iets.

Op het forum van Original en Zena wordt een klein testje gehouden, hoeveel je nu eigenlijk wel niet weet van vuurwerk.

Dus doe gezellig mee!

Deze test loopt morgen af.

Hierna wordt een nieuwe test gemaakt, waarmee prijzen te winnen zijn! Dus houd het forum even in de gaten, wanneer de nieuwe test start.

Zena Rulez

Registered User
Ik laat maar weer wat van m`n horen hier.

• 5 september sluit de inschrijving voor de 2e vuurwerk test. Hiermee testen we je, wat je van vuurwerk weet, of wat je helemaal niet van vuurwerk weet! Als je wilt mee doen, dan kan je je nog steeds inschrijven. En dit kan hier
  • Als AVP open gaat (www.arjanuitman.com) dan zal er wat nieuws verschijnen op het forum, over de nieuwe producten, Zena Nederland e.d. Dit nieuws zal waarschijnlijk 1 of 2 September gepresenteerd worden in dit topic. Dus houd het topic goed in de gaten, of www.arjanuitman.com/forum!
  • Het forum is bezig met een nieuw forum te ontwikkelen, dat er beter uit zal gaan zien, en misschien ook helemaal in de zelfde style zoals www.vuurwerkbelgie.com, maar dit zal waarschijnlijk dit vuurwerkseizoen niet meer komen, maar waarschijnlijk volgend jaar.
  • Het forum gaat nu steeds drukker worden, we hebben nu de 400 users gepasseerd en de 5000 posten gepasseerd. We hebben deze 400 users behaald, in minder dan een jaar! en hier zijn we erg blij mee. Maar onze voorspelling is, dat we de laatste maanden van het jaar, de 400 users misschien wel te verdubbelen! Dat betekend meer noobusers, maar ook meer informatie voor iedereen over Original en Zena.

Groeten!

Rufes

Zena Rulez

Registered User
Als je trouwens nog ideeen hebt voor Original.

Producten, goodies, website ideeen, forum ideeen, kan je dat allemaal hier kwijt:

De Original en Zena ideenbox.

Dit wordt dan 1x per maand doorgegeven aan Original en dan wordt je idee besproken, en dan krijg je natuurlijk netjes een reactie van Original.

Dus heb je ideeen of suggesties? Aarzel niet! Post het daar

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan