Vrouwen en vuurwerk

vuurwerktips

Registered User
Steeds meer vrouwen verkopen vuurwerk of staan
in de verkoop bij hun man of baas.
Ook de meiden steken steeds meer vuurwerk af
hier een fotoinpressie.

Bijlagen

• damens 4.jpg
    damens 4.jpg
    24,8 KB · Weergaven: 49
  • damens 5.jpg
    damens 5.jpg
    62,4 KB · Weergaven: 42
  • damens 2.jpg
    damens 2.jpg
    51,8 KB · Weergaven: 40
  • damens 1.jpg
    damens 1.jpg
    78,6 KB · Weergaven: 51
  • damens 8.jpg
    damens 8.jpg
    61 KB · Weergaven: 44

blacklabel

Registered User
Mijn vrouwtje vind het ook prachtig en om zelf te doen en haar vriendinnen ook heb ook hier en daar wat weggegeven aan hun. Alleen als het aan m'n vrouwtje ligt is 40 euro wel genoeg. Tja doe mij maar het 10 voudige maar ;)

btw wie zegt trouwens dat de vrouwen op de foto's ook zelf afsteken? Misschien kopen ze wel voor manlief in want je weet het voor mannen is in het algemeen de vuurwerkwinkel zoiets als de schoenenwinkel voor de vrouwen :p

Laatst bewerkt:

Poziloc

FPM Hangouderen
mijn vrouw steekt ook altijd vuurwerk af....al moest ze er eerst niks van hebben, toen ik haar leerde kennen....ze zeggen wel eens...je wordt besmet waar je mee omgaat

Son-T

Registered User
Mijn vrouw moest er ook niets van hebben.Door Fallas en hun grote knalerwten is het gezeik begonnen.Vorig jaar nog aan de erwten ,nu moet ze al pijlenpakketten hebben.:laugh:Als dat maar goed gaat met het budget voor de toekomst.:unsure:

Bert

Registered User
M'n ex vond het ook altijd wel leuk om lekker te stoken. Ook ging ze gezellig mee de winkels af, later wel klagen dat het zo veel was maar stiekem vond ze het maar al te leuk. Helaas moet ik nu op zoek naar een nieuw stookvrouwtje...

hindoerol

Registered User
:cheesy:mijne vind het mooi om te zien, en was gisteren ook mee alles ophalen dat vind ze super mooi. verder laat ze het afsteken aan mij over maar bij eidere cake of pijl komt ze kijken. over het budget is ze heel makkelijk, je hebt het zelf verdiend en dan mag je daar toch plezier van hebben. :cheesy:ben er super blij mee dat ze er niet moeilijk over doet dat komt de sfeer ten goede haha.

gr hindoe

-RX

Registered User
Mijn vriendin gaat ook meestal mee ophalen en met de projectjes doet ze ook gezellig mee. Het stoken laat ze meestal aan mij over maar zelf is ze er ook niet vies van enkel de zware klappen en de projectjes laat ze aan mij over LOL

gr -RX

engrealat

Registered User
Niks Nada met vuurwerk heeft mijn Spaanse Schone....

Ben nu in Nederland, en de dame is in Spanje gebleven....arme ik.......:nuts::nuts::nuts::nuts:

EschR

Registered User
Mijn moeder vind het wel mooi, maar zou nooit zelf iets aansteken.
M'n zusje is er doodsbang van... :weird:

nilo19

Registered User
mijn moeder vind het ook 10 keer niks vooral de knal niet het sier en alles vind ze nog wel mooi om te zien:p dus staat ze liever voor het raam te kijken hoe ik sta te stoken, me vriendin is onder tussen ook freakje aan het worden.
ze heeft me zelfs gebeld dat ze voor 130€ vuurwerk heeft gekocht haha:p helemaal trots leek wel een klein kind.

Bovenaan