• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Vraag: Zwitserland (CH)

raymondv

Registered User
Hoi,

Ik zag ik de agenda weer wat Zwitserse shows staan. Nu herinner ik mij dat er in Zwitserland ook eens per jaar ergens een mega vuurwerkshow moet zijn waarbij er vanaf verschillende punten vanaf de bergen vuurwerk wordt afgeschoten. Hier heb ik ooit een filmpje/documentaire van gezien.

Kan iemand mij vertellen welke show dit is?

Alvast hartelijk dank!

Je bedoeld waarschijnlijk Oensingen, dat is eens in de 3 jaar. Voor het laatst was dat in 2012, dus nu waarschijnlijk weer in Maart 2015!

Oensingen 2012:

Parente:

Bugano:

Was dat toevallig dit filmpje ?
Dan was het de show van Oensingen, en die zal in 2015 op 21.03.2015 worden geschoten :-)

Back
Bovenaan