er moet een website komen.
een: ''hou vuurwerk in de lucht'' website.
een website verzorgd door alle nederlandse gerespecteerde vuurwerksites.
alles bij elkaar houden daar,
alle uitleg over wat de nederlandse regels zijn en hoe nederlands vuurwerk eruit ziet, en wat die 500 grams regel nu precies inhoud, etc etc etc.
nu is het 1 groot soepzooitje. dan brengt die weer een petitie dan die weer en dan die weer.
het is helemaal niet doordacht ofzo, er word maar wat op petities.nl gedonderd
er word maar een 538 petitie gemaakt(waar ik nog meer van verwacht ook)
er word 1 en al pro vuurwerkpetities gemaakt.
maar er is geen 1 grote slagvaardige duidelijke petitie.
en die is wel degelijk te maken hoor. je kan best 1 grote anti petitie maken
met duidelijke gronden en uitleg waarom nederlands consumenten vuurwerk niet hetgeen is waar mensen nu zo,n last van hebben.
mensen gaan niet zomaar op deze sites kijken, staat veel te veel info op waarvan ze de helft niet kunnen behappen.
ik kan zelf geen websites maken dat heb ik nog nooit gedaan maar ik zou zo graag willen dat ik aan iedereen van mijn familie, vrienden, kennissen en collega,s een internetlink kon doorgeven met alle uitleg en dergelijk, en waar ze 1 petitie kunnen tekenen.
en ik heb op deze link ook al veel vragen gezien waar ze zo,n anti petitie kunnen gaan tekenen:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2905408/__Eerste_digitale_burgerinitiatief__.html?pageNumber=6
groenlinks valt aan, wij moeten verdedigen, een eerlijke website met eerlijke info met een goede stevige petitie is een bastion die niet te slopen is.
en ALS dat niet werkt. dan werkt er niks meer....
zoals het nu gaat komt het nogal onsamenhangent over, maargoed dit is mijn mening maar.
geen idee of de sites er al niet stiekem mee bezig zijn hoor.:bigsmile:
Zou best een goed idee kunnen zijn om de krachten te bundelen met een gezamelijke website. Had al een leuke naam in gedachten "vuurwerktraditie.nl" maar wat blijkt? Deze naam is al geregistreerd op 06-01-2009.