Voorbereiding 2015/2016 welke cakes hebben jou overtuigd?

Pancake77

Registered User
Iedereen inmiddels weer down to earth ga ik vanuit?

Momenteel worden veel verse action filmpjes gepost en ik weet zeker dat de eerste lijstjes hierdoor al worden gemaakt.
Ik ben wel benieuwd welke cakes/pijlen/boxen etc. er hierdoor al een plaatsje op jullie lijstje toegewezen krijgen voor 2015/2016?

Van welke cake ben jij na het zien van de beelden nu toch overgehaald deze serieus in overweging te nemen en waarom?

Shoot!!

Laatst bewerkt:

Gertjanberg

Registered User
Re: Voorbereiding 2015/2016 welke cakes hebben je overtuigd?

Of course de Cruel Traction, die is er komend O&N zeker weer bij! Verder nog een aantal cake die ik zeker waar ga aanschaffen:

- Panter (Wolff)
- The Moment (Wolff)
- Wasp (Wolff)
- Happy Thunder Q (Evo)
- Crossing Crossette (Wolff) de nieuwe versie welteverstaan.
- Scar (Vuurwerkmania)

Fearwind

Registered User
Na het zien van de Cruel Traction op een aantal films moet die er bij mij ook wel bijkomen!

Aantal andere cakes:
- Stars over Paris: Voor het eerst gekocht dit jaar, top cake voor een hele aantrekkelijke prijs;
- Splitting Neon, mooie crossettes, staat dan ook gereserveerd mits ze wat aan die prijs gaan doen. (Vind 20 tot max 25 Euro adviesprijs per cake schappelijker.)
- Immortal Gold: Toch weer een aantal voorbij zien komen op de filmpjes, en blijft gewoon een top ding om te zien.

Aa de hand van de filmpjes tot nu toe zijn de Happy Thunder Q en Final Flate ook wel imposant! Daar hou ik in ieder geval ook rekening mee aankomend jaar.

En Crazy Kamikaze komt er sowieso weer in meervoud bij. :smiling:

SQUEAK!

Registered User
Sowieso de Cruel Traction!

Verder:

Cruelty: vanwege de kneiterharde bursts en enorme boeketten
Joy Ride: de meningen zijn nogal verdeeld maar ik vond het een prachtige cake
Red heat: dit jaar niet gehad maar komt er vanwege de heerlijk felle blinkers dit jaar zeker bij

Verder in elk geval Venom Box (vuurwerkmania) en Rainbow Twinkler ( Evolution)

Richardus

Registered User
Mega Maxi (nu toch echt maar ns een keer)
Gravity
Cruel Traction
Wonderful World
Die groen/oranje box van Zen (of mag ik dat niet meer zeggen)
Final Fate

in die volgorde ook :hehe!:

Laatst bewerkt:

Koetje

Registered User
Final Fate, brute knalbak zo te zien op de film. Liefst met meerdere tegelijk
Tequila Blue, prachtig effect
Silent Trails en Crossing Crosette
Massive, boem boem boem dikke blinkers

Verder al op mijn lijst een aantal bakkies die ik zelf heb afgestoken en zo goed zijn bevallen dat ze zeker terugkomen, oa de Gravity en Daisy Beam. 2 pack extreme als die nog te krijgen is, zal lastig worden verwacht ik.

Robin84

Registered User
Zeker de Original Finest Box en Crackling Chry 2.0!

De Zena Cakebox blijft ook een topper, dus die zal er ook wel tussen zitten. Ook wil ik de Zena Glitterbox eens gaan proberen.

En gezien de vele enorm positieve reacties zal de Cruel Traction ook maar gekocht worden.

Ik heb besloten om vooral voor cakeboxen te gaan. Zowel kleintjes als grote boxen. Het doorlonten heb ik sinds afgelopen keer immers goed te pakken!

maxman

Registered User
Voor mij de

- Massive (Zena)
- Stars over Paris (Wolff)
- Big 19 (Wolff)
- Geisha doorlontboxen (Vuurwerkmania)
- Happy thunder Q (Evolution)

En aan de hand van de filmpjes de

- Cruel traction
- Big momma
- Immortal Gold

Scav

Registered User
Big 19
White thunder
Alcatraz
Cruelty

Op basis van film

event immortal gold
Cruel traction
Final fate
color box

JHGW79

Registered User
Immortal Gold
Big 19
Heavy Legend 16

De Immortal Gold is er elk jaar bij, blijft mijn persoonlijke favoriet. De Big 19 cakes heb ik dit jaar voor het eerst gehad en wat een toppers waren dit. Fantastische boeketten met heerlijke burst. Volgend jaar een karton. Als laatst de Heavy Legend 16 cakes. Inmiddels drie jaar op rij een karton van en nog geen seconde spijt van gehad. Heerlijke dreunen komen uit dat kleine potje.

Ik zal vast wel wat vergeten, mocht ik er nog opkomen dan zal ik graag nog plaatsen.

rob39

Registered User
sterretjes....... ;-))

en naast de sterretjes in ieder geval de Gravity van Rubro, de Lion van Pangu, de Kylin van Pangu, Gypsy water van Vuurwerkmania en eigenlijk nog veel meer ( wasp, barracuda, delicious thunder, cruel traction, final fate) eerst wat vakanties, dan de vuurwerktripjes en dan het eigen vuurwerk.... ook nog even nagenieten mannen.....

shinji

Moderator
Medewerker
Standaard in de collectie, dus ook volgend jaar weer: Concerto Rosso, Missionary, Down Under en Raw Whistler. Nieuwe toppers die er volgend jaar zeker weer bij zijn: Daisy Beam, Gravity, Big Bubbles en Tiberium. Verder hoop ik dat er volgend jaar een paar nieuwe 'op het randje' knalcakes komen, want die vielen allemaal niet mee dit jaar.

rodepo

Registered User
sterretjes....... ;-))

en naast de sterretjes in ieder geval de Gravity van Rubro, de Lion van Pangu, de Kylin van Pangu, Gypsy water van Vuurwerkmania en eigenlijk nog veel meer ( wasp, barracuda, delicious thunder, cruel traction, final fate) eerst wat vakanties, dan de vuurwerktripjes en dan het eigen vuurwerk.... ook nog even nagenieten mannen.....

Maar dan wel neonsterren natuurlijk :p.

Gravity komt er bij mij zeker weer in.

LOGAN S

Registered User
Dit jaar voor het eerst de volgende uitgeprobeerd en ik moet zeggen ze waren stuk voor stuk mooi de kleuren het tempo en de Burst ik had het niet verwacht maar met een betere opbouw weet ik het al voor 0&N 2015/2016.
Big momma
Tambov display box
Hercules 104's
Four dragons
Zena Revolution
Toxic ( Deze was Gratis ik moet zeggen de naam doet de groene Neon kleur eer aan deze komt er zeker bij met een groter aantal en in combinatie met een goede Fluitbak)

whiskey

Registered User
voor mij dit jaar zeker is!
geisha (doorlontboxen)zeer goed bevallen:smiling:
happy thunder Q(evo)
massive(zena).
en natuurlijk de rubro doorlontboxen:happy:

Bovenaan