Vlissingen

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Donderdag 23 Juli 2009 Vuurwerk te Vlissingen

plaats : Vlissingen
provincie : Zeeland
wie : Katan vuurwerk
wat : prof vuurwerk
waar : op ponton op de westerschelde
tijd : omstreeks 22.30 uur

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
I.v.m. vuurwerk vanaf een ponton, die gaande wordt gehouden met 2 sleepboten t.h.v. de Oranjedijk in positie 51 26',28 N - 003 34',90 E, geldt de volgende beperking: Minimaal 265 m afstand houden op donderdag 23 juli 2009 om ca. 22:30 Bij slecht weer kan dit evenement worden verplaatst naar vrijdag 24 juli 2009 zelfde tijdstip en lokatie.

einstijn

Registered User
Heeft er toevallig iemand al meer info over deze show? hoeveel inch max?

Deze show hoort bij de kermis vlissingen van 17 t/m 26 juli 2009

Youri[NL]

Registered User
ah :) this dat ik dit soort evenementen niet kan posten maar had al een berichtje gestuurd naar tony ik woon zelf in vlissingen en ben er dan ook zeker weten bij!
Vorig jaar waren de watershels erg mooi
ik zelf vind het een topshow en wil wel eens weten wie er allemaal gaat :)

Gerrie

Registered User
Ik heb de show bekeken vanaf de andere kant van het water, vanaf de panoramaweg in Breskens.
De show zag er goed uit met mooie beelden. Het lagere werk (watershells?) heb ik niet echt kunnen zien helaas.
Ook miste ik op die afstand de burstknallen, wat toch wel degelijk een bepalend onderdeel is voor een show...

Weet niet precies wat het maximale caliber was, maar vanaf zover gok ik op 6" of misschien wel een klasse groter (gokje he).

Al met al een goeie show!

Gerrie

Tony

Administrator
Medewerker
Maximaal kaliber was 6 inch!
Ik heb voor het standbeeld van Mr. De Ruijter gestaan met video en foto camera in der aanslag. Ik was alleen dus het moest even zo (Wilde ik zelf).

Ik heb een leuke show gezien. Ouderwets zinkpijlen waaronder knal en de sierpijlen, ik denk zink blinkers en nog wat andere mooie bommen van Zink. Een finale die tenminste effe liep en niet afgelopen was na 1 hoest bommen. Ik vond alleen dat er heel veel goud werd geschoten in de show. Hier zat kwalitatief volgens mij ook wat verschil in. Mooi om te zien maar erg vervelend voor de foto cam haha , want de instellingen moeten dan elke keer veranderd worden.

Ik heb er in ieder geval geen spijt van dat ik ben geweest. Zo vaak zie je niet zink bommen voorbij komen.

Film en foto's worden nu in orde gemaakt!

Trippiej!

Registered User
Ja hele mooie show vond ik
Stond/zat een beetje in het midden van de oranje dijk en zat er recht voor. Echt lekkere knallen, maar door dat de wind de verkeerde kant op stond, misschien niet het beste kunnen horen. Maar de shells waren goed. En die zinks waren voor mij ook een verassing. De intro met ordinaire lawine pijlen kon voor mij niet beter eigenlijk :p De finale was echt spetterend en had een hele mooie opbouw. Hopen dat de komende 7 augustus ook weer zo mooi mag worden!

Youri[NL]

Registered User
ja ik hoop het ook dat het 7 augustus zo mooi is zelf moet ik toegeven dat ze dan vaker veder weg liggen en de show wat minder is
de show zelf vond ik best mooi mooi begin jammer dat ik in het begin een stukje gemist heb omdat we van de steigers af gestuurd werden = ondanks dat we best veilig zaten = in het begin stond ik bij Michieltje wat een toeval dus :p paar jaar geleden ( met Michiel de ruijter dagen ) zag ik je ook filmen maar da was toen op de oranje dijk :)

Tony

Administrator
Medewerker
Ja hele mooie show vond ik
Stond/zat een beetje in het midden van de oranje dijk en zat er recht voor. Echt lekkere knallen, maar door dat de wind de verkeerde kant op stond, misschien niet het beste kunnen horen. Maar de shells waren goed. En die zinks waren voor mij ook een verassing. De intro met ordinaire lawine pijlen kon voor mij niet beter eigenlijk :p De finale was echt spetterend en had een hele mooie opbouw. Hopen dat de komende 7 augustus ook weer zo mooi mag worden!

Vergeet vooral de zink bommen niet! Die zijn zeker niet verkeerd net als de Zink sierpijlen. Ik blijf ze erg mooi vinden.

Tony

Administrator
Medewerker
Hier mijn foto's genomen van deze show!

Clipboard014.jpg

DSC_3451.jpg

DSC_3435.jpg

DSC_3428.jpg

DSC_3437.jpg

DSC_3401.jpg

DCS_3383.jpg

DCS_3365.jpg

DCS_3363.jpg

DCS_3364.jpg

DSC_3436.jpg

DSC_3429.jpg

DSC_3409.jpg

DSC_3391.jpg

DCS_3362.jpg

Er staan in totaal 32 foto's van deze show online en je vind ze hier: Vlissingen 2009 - Katan vuurwerk

ongedefinieerd

Registered User
Ja, dat was wel weer een leuke show dit keer.
Afwisseling was goed. Leuke dingen voorbij zien komen.
Wel veel goud gezien.
Af en toe was het nog wel wat wild, het een was nog niet uitgewerkt
of het ander was al in de lucht.

Leuke foto's trouwens Tony!

De draadontspanner begon vervelend te doen en dienst te weigeren
maar hier zijn dan nog wat foto's:

vkv3.jpg

vkv6.jpg

vkv4.jpg

vkv2.jpg

vkv5.jpg

Laatst bewerkt:

slingerland81

Registered User
Das jammer Toon, dat ik je misgelopen ben. Ik stond bij dat andere standbeeld aan de andere kant aam de dijk. Jij stond dan waarschijnlijk bij dat oranje torentje. Ook ik zal kijken wat er van mijn film en fotowerk geworden is. Het was een een mooie show met inderdaad veel goud erin. Vind ik niets mis mee eigenlijk, ik vind dat wel mooi. Je spreekt over zinkbommen, waar zijn die terug te vinden in de show?

sisser

Registered User
Mooie foto's mensen en ook een goeie film Toon:smile:, maarre......euh...is het nou Katam, Katen of Katan?:confused:

Bovenaan